søndag 26. oktober 2014

Fancy

Dagene går fort for tida, jeg skriver mailer på bybanen og løper rundt i Bergens gater i upraktiske sko.

(Fikk faktisk krampe om natta pga. sistnevnte, og det var vondt, meeen, ja, de skoene så jo veldig bra ut da, så var sånn ca. verdt det.)

Hvis dere lurer på hva jeg løper rundt og GJØR, så er det mest henge med venner. Før dere tror jeg er blitt en veldig fancy person som holder på med fancy type ting.

Selv om vet dere hva, jeg HAR faktisk blitt litt fancy schmanzy. Har nemlig blitt tilsendt følgende kort i posten:

Sølvkort hos SAS!

Vet ikke hva dette sier om meg, men å få kortet var serr et av høstens høydepunkt. Ha ha.

Men, hallo, verden er med ett mer åpen for mine føtter. Fordi mine føtter nå har PERKS.

For eksempel, så kan jeg nå ta med meg TO kofferter på flyet!

Dette hadde selvfølgelig vært enda festligere dersom jeg også hadde hatt armstyrke til å faktisk bære to kofferter. Men, uansett, tanken på at jeg får lov til å ta med meg to kofferter er en glede i seg selv.

Det jeg kan gjøre, er forresten å sjekke bagasjen inn på business track på flyplassen! Ok, SÅ, det kan du vanligvis på Flesland uansett, og det raskeste er egentlig å gjøre det i den selvbetjente automaten. Men, igjen, tanken gjør meg glad.

Ellers så får jeg også, på visse tider av året, tilgang til SAS sin lounge!!! Det blir festlig det! Vurderer nesten å dra inn til Oslo bare for å henge der, liksom. Så kan jeg drikke GRATIS kaffe og lese GRATIS aviser, og, hm, kanskje jeg får en kjeks eller noe?

OG, tenk om jeg hadde møtt en kjendis!! For eksempel Blipp. Det hadde vært kult, selv om jeg ikke er forelsket i ham mer.

Husker dere da jeg var det? Ha ha. Var tungt skal jeg si dere, da jeg dagen før eksamen i pengekravsrett fant ut at han hadde fått seg kjæreste!!

Meeeen, det fikk meg i hvertfall til å innse at jeg heller må satse på gutter som faktisk vet at jeg eksisterer. Det er faktisk et tips til dere alle. 

Oooog, nå må jeg legge meg. Eller, ja, starte prosessen. 

Ha en god kveld, vi snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar