tirsdag 3. juni 2014

Confessions


Er så sykt i feriemodus for tida. Derav strandbildet ovenfor. Er der jeg befinner meg mentalt, liksom.

Dette er jo ikke helt heldig, da. Tatt i betraktning at jeg ikke har ferie enda. 

Men. Sola skinner, og når jeg ikke leser er livet veldig fint. Har forlatt leiligheten en del denne helga, etter ei uke i "eksil". Så det har vært en sann glede!

På fredagen dro faktisk Kristine, Astrid og jeg på oppdagelsesferd. Eller, vi var egentlig på en normaltypetur, rundt Tveitavatnet. Men så oppdaga vi en hittil uoppdaget sti!

Altså, den var hittil uoppdaget for oss, ikke for menneskeheten i sin helhet. (Hvis dere ble i tvil, liksom.)

Ok. Var vel mest jeg som så spenninga i nevnte sti. De andre bare "den leder nok bare til et boligområde!"

"Men det er et boligområde vi aldri har sett før! Tenk det!" utbrøt jeg.

(Må igjen fremheve at jeg hadde vært inne hele uka, og da kanskje ikke hadde ekstremt høy terskel for hva som var regnet som "spennende").

I hvertfall. Vi gikk på stien, og ganske riktig ledet den til et boligområde.

Jeg bare "Så spennende! Skal vi fortsette?"

Men de andre to var altså ikke så gira, så vi snudde.

På lørdagen ble faktisk tilværelsen enda mer spennende, om det skulle være mulig, for da dro jeg helt inn til Bergen sentrum. Crazy life, I know!

Det som skjedde inni byen, var altså at Kristine, Astrid og jeg dro på kino med Maria, Vibeke og Hans. Astrid og jeg var veldig gira på å se "The Other Woman", og det var heldigvis de andre med på.

Eller. Vil kanskje ikke si "heldigvis", da ingen, altså bortsett fra A og jeg, likte filmen. He he.

Etterpå dro vi på Barfot, og sånn type to minutt etter at vår venn Hans dro, fikk vi besøk av en ny mannlig venn. Hurra, liksom. Han prøvde altså å sjekke opp hele gjengen på en gang, så han skal jo ha for innsats og pågangsmot. Og vi fikk høre at vi var "søte sammen", som en gjeng liksom. Ha ha.

Og, ja, nå sitter jeg altså her, og skal avgjøre hvordan Englands rettssystem skal reformeres. For det er jo jeg kompetent til. Not. 


Men det som er ekstremt kult, er at dette er min siste obligatoriske innlevering noensinne!!!! Vi har hatt ukentlige innleveringer siden november i første klasse, så dette er faktisk ganske STORT!

Det er forresten også bare ti små dager til sommerferien! Eller eventuelt ti superlange dager, siden vi skal ha hjemmeeksamen. Men. Uansett. Det går mot lysere tider. 

Vi snakkes, ha en fin dag videre =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar