fredag 13. juni 2014

Up All Night to Get Lucky

Hei min kjære forsømte blogg,

De siste dagene har jeg vært utsatt for et potensielt brudd på EMK art. 3 (vern mot tortur, umenneskelig og nedverdigende behandling). Også kjent som hjemmeeksamen i rettshistorie og komparativ rett.

Vi snakker 72 timer. Vi snakker 5000 ord. Vi snakker Norges rettshistorie. Engelsk rett. Fransk rett. Tysk rett. USAs rett. Pluss en gjeng herlige analyseverktøy av typen "det rettslige havet". Pluss en beskjed om å være KRITISK og NYANSERT. Hurra, hurra.


Heldigvis har jeg på dette tidspunkt i min akademiske karriere mye erfaring i å lese og skrive til alle døgnets tider. Har egen spilleliste med sanger jeg hører på når jeg skriver oppgaver om natta, og, ja, at det var et behov i livet mitt å lage ei slik liste sier jo i grunnen sitt.

Så. Det var fælt, men det gikk fint. Er veldig takknemlig for godteri, kaffe, og, ikke minst, mine studievenner. Er tross alt mye bedre å lide med noen, særlig når resten av verden har sommerferie.

Ja, også er jeg takknemlig for snapchat, da. Sendte så evig mange snaps. For å krydre opp innlegget, tenkte jeg å dele noen av dem her, ha ha.




Ha ha, i 19-tida i går kom både Hilde, Kristine og jeg til et sånn punkt hvor vi bare lo av alt. Det var faktisk ganske festlig. Vi handla godteri på Kiwi, men det ble spist opp fort skal jeg si dere.

Snap jeg sendte rett etter godterikjøpet. Legg merke til bombeemoticonsen. 

Ble jo aldri ferdig med å skrive, da, og i halv tolvtida ble Kristine og jeg kasta ut av securitas. SÅ dro vi altså hjem fra skolen, med bøkene under armene, mens folk rundt oss dro ut på byen. Hvilket liv.

Da vi kom hjem kokte vi opp kaffe, og så jobba vi videre. Jeg la meg klokka fire, sto opp halv åtte, og skrev videre til type 12:58. (Innlevering var kl. 13). Evig stress!
Snap jeg sendte i natt til Hilde...

Men. Nå er det hele over, og jeg har FERIE! Hadde faktisk tenkt å belønne meg selv med SØVN, men jeg var visst for gira, så jeg blogga heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar