torsdag 29. mai 2014

U Smile I Smile


Altså. Jeg tror kanskje ikke utholdenhet ved sykdom er, sånn, min beste personlige egenskap. Det går greit i type en dag, men etter det kjenner jeg at tålmodigheten henger i en TYNN tråd. I tillegg har jeg litt hypokondertendenser, slik at jeg tror jeg har kreft, når jeg egentlig er forkjølet. LOL.

Flaks jeg bare blir syk en gang i året. Ellers tror jeg det hadde gått utover min psykiske helse.

Men, jeg er i hvertfall på bedringens vei nå, så hurra for det, fra bunnen av mitt hjerte.

Det som er særlig bra med å bli frisk, er at det er så fint vær ute! Så, i dag har jeg solt meg. Som dere ser hadde jeg da på meg hjertesolbrillene. Viktig å sende signaler, vet dere. Om at jeg er ready for love. Selv når jeg sitter på min egen veranda, i tredje etasje.

Resultatet av solingen, var forresten en solbrent nese. Sånn, vi snakker Rudolfrød. Vet ikke helt hva det signaliserer, ha ha.

Ellers så har jeg fortsatt skole, for de som måtte lure. Det er jeg veldig glad for. Veldig, veldig glad. Selv om facebookfeeden hver eneste dag fylles opp av jublende mennesker, som er ferdige med eksamenene sine. Blir faktisk null prosent misunnelig. Fordi. Jeg får tross alt masse mer tid til å lære - og det er det viktigste for meg. Like really.

Vi snakkes, nå må jeg spise og legge meg =) God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar