søndag 22. juni 2014

Happy life

Vet dere, nå har jeg nesten kollidert med en stumtjener. Og det er jo litt i samme gate som å kollidere med en lyktestolpe. Tror ikke jeg kan skylde på overbelastet eksamenshjerne lenger, så det handlet vel bare om at jeg, som vanlig, er noe over gjennomsnittet klumsete.

Intenst blikk inn i kamera, ha ha ;)

 Alt i alt er det nok en bra ting, at jeg bor med to sykepleiere.

Selv om faktisk så bor jeg bare med en av dem, nemlig Cec, i et par dager til. Fordi hun, etter fem års samboerskap, har funnet ut at hun skal ditche meg til fordel for en gutt!!

Trist, I know. Heldigvis skal jeg bo med en teolog til neste år, så om det hele utløser en slags åndelig krise, har jeg noen å oppsøke for hjelp ;)

Ellers så nyter jeg ferien i Bergen denne uka, og det er digg. Har jo hatt feriefølelse lenge, men det er fint når denne følelsen faktisk samsvarer med realitetene. 

Det er et travelt liv å ha 100% ferie, da, det må jeg si. Har et tett program bestående av middagsbesøk, overnattingspartyer, jentekvelder og kinoturer. Men, det er virkelig sånn jeg liker det!

På fredag ble derimot dette travle livet avbrutt av et tannlegebesøk. Er jeg den eneste som går tilbake type 14 år i mental alder, med en gang jeg setter meg i tannlegestolen? Ha ha. Det endte altså opp med at jeg måtte få bedøvelse. For å fjerne tannstein. Lol.

Men dere, ser dere at jeg går med acneskjerfet mitt, som er laget av ULL, på bildene? At det faktisk er såpass kaldt ute, i juni, er en av grunnene til at jeg skal tilbringe resten av ferien i de mer sørlige trakter, aka Kristiansand.

Først skal jeg være noen dager til i Bergen, da. Og nå må jeg spise middag, før jeg drar i barnekirken. Vi snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar