tirsdag 5. mai 2009

19 år!

I går, 4.Mai, ble jeg 19 år! 19! Tida har faktisk gått litt fort. Men jeg leste igjennom dagboka mi fra da jeg var 16 i går, og jeg bare "Wow. Jeg har blitt mye mer voksen." (å lese dagbøker fra yngre dager er forøvrig gøy. Og litt flaut av og til.)Uansett så har jeg evig liv, så det har ikke så mye å si ;)

19 år: avslappet, voksen, alvorlig, litt enigmatisk. Ehm...eller bare trøtt?? (btw, jeg elsker det skjørtet.)

Jeg feiret bursdagen min på lørdag. Cecilie donerte ei sjokoladekake fra Dampen (de er verdens beste, seriøst)og jeg lagde sjokolade fondue og ei krydderkake med ostekrem. Jeg lager ca. aldri mat, så jeg er liksom ikke så veldig erfaren. Men det er egentlig det som gjør det gøy. Jeg må hele tida improvisere, foreksempel når jeg ikke fikk ut klumpene av kremen og måtte ta kokos over, virket førte til at - voila -klumpene var skjult! (Mens vi snakker om klumper og improvisering...første gang jeg lagde rømmegrøt, da jeg var 13, ante jeg ikke hva jeg gjorde, og det ble altså ganske mange klumper. Men jeg overbeviste de yngre brødrene mine om at dette var en bra ting, at klumpene faktisk var det de fleste så frem til i grøten. Og de...trodde på det. Var kanskje litt slemt gjort, men jeg får skylde på min unge alder.)

Jeg har også veldig lave forventninger i forhold til mine kokekunster, så jeg blir alltid veldig positivt overraska over det jeg lager, samme åssen det smaker.
Og selvsagt var feiringa koselig, avslappa, akkurat sånn jeg ønska det =)
Og nesten uten at jeg har merka det (takket være alt skolearbeid og diverse turer o.l.) har det blitt skikkelig vår ute!

Ting jeg digger for tida:

1. Våren


2. Den rosa veska mi <3


3. Heroes


4. skjørt med høyt liv (som vist ovenfor!)

5. Sommer og vårkjoler. Som denne jeg fant på hjemmesidene til min favorittbutikk Oasis.

6. søte sko. (jeg digger alltid søte sko.)

7. Bursdagsmeldinger i alle former.

8. Det faktum at det bare er syv uker igjen av skolen!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar