fredag 8. mai 2009

Mine kjekke og tildels forstyrrende forelskelser opp igjennom årene

Hey =)

Ferdig med en stor religionsprøve!!! Vi hadde om filosofi, og jeg greide det meste, men jeg ante ikke hva autonomi var! Jeg tegnte en blomst ved siden av der jeg skrev svaret (som var vill gjetning)for å ha noe gjøre. MEN, læreren sa sist uke at han var opptatt av estetikk, så kanskje han blir blendet av min vakre blomst og ubevisst får et positivt forhold til svaret mitt...eller kanskje ikke. Den var ikke fin.

Anyhoo...det kule med internett er at man kan søke på alle slags ting. For ei lita stund siden bestemte jeg meg for å søke på bilder av Prince Rilian, prinsen i narniafilmen "Sølvstolen". Jeg er fortsatt glad i Narnia, men jeg var i min obsessive fan periode da jeg var rundt ti år. Jeg elsket å lese bøkene og se filmene, kanskje særlig "Sølvstolen"...fordi jeg syntes Prince Rilian var så kjekk.

Jeg var egentlig ikke spesielt interessert i gutter da jeg var ti år en gang, så jeg tenkte da jeg skulle til å søke at Prince Rilian bare måtte være ekstremt kjekk, som faktisk kom forbi min gutte-kritiske radar. Så jeg ble altså ganske sjokka når jeg fant et av de (meget få) bildene av Prinsen:

Jeg bare "oj! mannen ser jo ut som en uteligger\gal sektleder\heavy metal artist.
Men, tenkte jeg, kanskje det bare var et dårlig bilde. Så jeg søkte videre... (i og med at filmen ble laget for så lenge siden er det meget få bilder av den ute på nettet.)

...og fant dette:

CREEP ALERT!!!!

Så...enten så var godeste Richard Henders (skuespilleren som spilte prinsen)lite fotogen, eller så hadde jeg i mine yngre år forstyrrende preferanser når det gjaldt gutter.

Heldigvis bedret dette seg. Som 13åring ble jeg forelska i David Pedersen. Selv om for å være helt ærlig, så var dette mest en slags "jeg er tenåring!Jeg må like noen! Noen som er eldre og kjekkere og kulere enn guttene på min egen skole! Ja, jeg vet det, jeg velger David. For han er så kjekk" Å være forelsket med David Pederesen innebar å kjøpe singelen hans (jeg var ferdig med forelskelsen min innen CDen kom ut.) og ha plakater av ham på pulten min på skolen.


Det var derimot i fjortisalderen at jeg oppdaget mitt livs store kjærlighet: Orlando Bloom.

Han er jo kjekk, da.

MEN, nå som jeg faktisk bare er ett år unna 20, altså så og si voksen, har jeg funnet ut at jeg må skjerpe meg og virkelig velge en gutt\mann som er BRA NOK for meg. Det er viktig å ikke NEDprioritere når det gjelder slike ting. Hvilket er grunnen til at jeg nå satser på følgende person:

Han er kjekk, han er intelligent, han har en sikker jobb, og han fakker terrorister! Hva mer kan ei jente ønske seg?

Klemmer

2 kommentarer:

  1. ... også har han litt sånn, what's the word? gift. litt gift. :D

    ahahaha, du fikk meg til å le <3
    tro det eller ei, jeg hadde også en Orlando Bloom-periode... kortvarig, men likevel...

    og omg, jeg visste heller ikke det! autonomi, mener jeg x) jeg gjetta :D

    SvarSlett
  2. He he, jeg blir glad for å få folk til å le ;)

    SvarSlett