mandag 18. mai 2009

Russ no more!

...Og da var russetida rett og slett over. Trist? Litt. Men samtidig...litt deilig også. Det var skikkelig gøy å ta på seg vanlige klær igjen idag, å faktisk ikke måtte gå med ting som matcher de rød buksene (jeg har gått svært mye med blått, grått, og svart den siste måneden, for å si det sånn...)

Jeg hadde iallefall en koselig 16. og 17.Mai!. Selv om energinivået kanskje ikke var helt på topp den syttende... Credoen hadde en del opplegg, og det var gøy. Det var også sinnsykt koselig under barnetoget, vi løp rundt, blåste i fløytene våre, delte ut russekort, og...egentlig husker jeg ikke helt alt i sånn perfekt detalj pga. trøtthet eller noe, men jeg husker at det var gøy, liksom.

Jeg er iallefall skikkelig glad for at jeg ble credoruss, har fått mange nye venner og gjort mye gøy <3 ...Men nå tror jeg dette innlegget går mot slutten, inspirasjonen er ikke helt strømmende idag, for å si det sånn.

Cheers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar