søndag 15. mars 2009

Se her, jeg tenker faktisk på andre ting enn sko!

Jeg tror faktisk at verden hadde vært et bedre sted om alle mennesker her i verden la seg ned i gresset ei gang i blant og bare lå der og slappa av og tenkte, liksom. Kanskje studerte skyenes formasjoner eller noe (hvis det blir litt kaldt så kan man jo sitte på verandaen tulla inn i et teppe eller noe.)

For det er ofte da man får tid til tenkning over livet sitt, finne ut hvorfor man gjør ting og sånn. Kanskje har man vært i litt dårlig humør uten å helt vite hvorfor, også setter en seg ned litt også finner en ut at det faktisk er fordi man er bekymra for framtida eller noe sånn. Eller kanskje man finner ut at man egentlig har lyst til å dra til Peru og bli gatemusikant (det er jo noen som må bli det og...)

I fjor i engelsken måtte alle i klassen si en ting alle i verden kunne ha gjort for å gjøre verden til et bedre sted, og jeg husker ikke helt hva jeg sa, men nå tenker jeg at hvis jeg hadde fått spørsmål om det samme idag, så ville jeg svart nettopp det jeg har nevnt ovenfor.

Seriøst. Jeg har hatt ganske mange rare teorier opp gjennom tidene, og de fleste har vel egentlig blitt forkastet sånn etterhvert (som da jeg var seks år og trodde man kunne se om folk var kristne utfra klappemåten deres.) Så kanskje det kommer til å skje med denne også. But as for now...I`m believing it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar