tirsdag 17. mars 2009

One Tree Hill: et førsteinntrykk

Alle jeg kjenner (nesten) har sett og elsker "One Tree Hill". Men jeg har, takket være visse voksenpersoner i familien som har en slags antigreie til TVNorge og TV3, ikke sett det. Men så er det jo noe som heter internett, dette vidunderlige sted hvor man kan se TV-serier fullsteding gratis.

Så det er det jeg skal gjøre nå. Se "One tree hill". Og siden alle jeg kjenner har tentamen idag, eller jobber livet av seg for å øve til tentamen imorra, må jeg gjøre det mutters alene. Og jeg er faktisk litt for sosial til å se på TV alene, hvilket er grunnen til min geniale ide`: se på "One tree hill" og kommentere sånn imens. Så kan erfarne seere le av mine uvitenhet og sånn =)

One Tree Hill:et førsteinntrykk


De holder på å spille basketball på skolen. Så kjedelig. En gutt, Nathan, er liksom stjernen. Så er det en annen gutt, Luke, som spiller basketball ute med noen venner. OMGosh å kjedelig å se de spille.

Oooo, de stjålet skolebussen. Det er IKKE en eller annen lærer e.l. glad for. Nesten alle mister plassen på laget. Men ikke Nathan. tror jeg.Nathans far liker ikke treneren.

Mer basketball med Luke og vennene. Luke ser jente som kjører forbi, hun holdt på å kjøre ham ned før. Tror han liker henne.

Luke sin mor er altfor ung til å spille moren hans. Det er alltid sånn på TV. det er plagsomt. Ehm, litt klisje med Lukes bestevenn? Du bare vet de vil bli sammen til slutt...

Luke og Nathan er...halvbrødre? er seriøst lei av basketball. Nate er selvfølgelig sammen med hun som Luke liker (Peyton). Oooh, søte krøller. Jeg vil ha sånne krøller.

Luke og treneren går inn i gymsalen. De skal nok ha en eller annen sær samtale, før han ber Luke bli med på laget.

Chad Michael Murray er kjekk, men jeg liker ham ikke. Pga. at han var utro mot Sophia Bush. stakkars Sophia.

IKKE MER BASKETBALL!!!!!!!!!! HVORFOR KRANGLER DERE OM BASKETBALL??????? hvorfor har dere dype samtaler OM BASKETBALL???? Hvorfor gjør dere gale ting pga. basketball????

Jeg liker ikke Nathans far. Jeg tror han bruker brunkrem.

Hvorfor liker alltid gutter masete og selvopptatte jenter??? Peyton er liksom ikke sånn ekstremt hyggelig. Men man kan sikkert si det samme om jenter. Nathan er ikke så grei han heller.

Jeg liker VIRKELIG IKKE Nathans far. Han er en drittsekk. Med null perspektiv i livet: å nei, Nathan kan ikke spille basketball, livet mitt er over!!!! Keith, derimot, liker jeg.

Peyton er den eneste som forstår det: basketball har ikke noe å si!

Luke og Nathan skal spille basketball, og den som vinner får spille på laget eller noe sånnt...unnskyld meg, men skjer sånn her ting i virkeligheten??? Hvorfor kan ikke begge spille??? Hvorfor elsker alle dette programmet??? Det skjer jo ingenting!!!!

Jeg digger de nerdete vennene til Luke som kommenterer spillet. LUKE VANT!!!! YAY!!!!
Men Nathan skal visst fortsette på laget, pga. Luke sier det er det han ikke vil eller noe. Og hva var det med at vinneren "fikk" Peyton? Fulgte ikke helt med da, men det er jo totalt kjønnsdiskriminerene!!!

Luke var visst på laget han også, nå.

Oki, nå er programmet ferdig...og, ehm, hva kan jeg si? Altfor mye basketball...men greia er at ingen av de jeg kjenner som elsker "One Tree Hill" har en spesiell forkjærlighet for basketball (tror jeg). Så kanskje hele basketballgreia vil ebbe ut etter hvert, og programmet vil vise seg å være skikkelig gøy. I hope. Jeg er altfor kresen og kynisk når det gjelder TV-programmer.

Klemmer

2 kommentarer:

  1. jeg har heller aldri egentlig sett one three hill, men kanskje du må se en episode til, før du dømmer`?:P

    SvarSlett
  2. Ja, har tenkt å gjøre det. For jeg snakka med Astrid om det, og hun sa at det slutta å handle om basketball sånn ekstremt mye...

    SvarSlett