torsdag 8. januar 2009

Mitt første innlegg ever.....

Hei alle kjære blogglesere,

(eller kanskje jeg bare bør si hei Cathrine, for hun er den eneste jeg med sikkerhet vet kommer til å lese bloggen min, i og med at hun faktisk maser ganske mye på meg om at jeg må starte en...hvilket til slutt ledet meg til å faktisk gjøre det...)

Ok, så dette er altså bloggen min! Tenker meg å skrive litt forskjellig om ting jeg er interessert i og sånn... for å være helt ærlig så syntes jeg det er en anelse ... creepy å skrive noe som ALLE kan lese (selv om det egentlig er litt usannsynlig at noen som ikke kjenner meg kommer til å tilfeldigvis støte borti denne sida). Men jeg liker faktisk å skrive og syntes det virket litt gøy å ha en blogg. Så jeg tenkte at jeg kunne prøve det ut, sånn for gøy....

Cheers

2 kommentarer:

  1. Hei Malene :)
    Dette er jo supert! Ligg til gadgeten "bloggliste", altså linker til andre blogger ;)

    SvarSlett
  2. hvor gjør man det??? er litt clueless enda...

    SvarSlett