mandag 26. januar 2009

Jeg forklarer hvorfor jeg tviler på at Speedofabrikken er påvirket av finanskrisa...

Ok, så jeg var liksom og svømte idag, fordi du vet, jeg vil jo holde meg i form osv osv. Men uansett, jeg svømmer altså frem og tilbake, også kommer det inn en litt kraftig mann i 50-årene...kledd i en bitteliten speedo...

Liten digresjon her: ja, kanskje det er bra når man svømmer eller noe, ikke vet jeg, jeg er (surprise, surprise!) ikke gutt. Men vær så snill, kjære gutter, IKKE GÅ MED SPEEDO! Det er liksom noen ting vi helst ikke vil vite...særlig om du er over en viss alder. Stramme treningsbukser er foressten også en no-no. Ja, kanskje det er bra å trene i dem, men vet du hva? Jeg vedder nesten 100 prosent på at jentene i klassen din (og kanskje tilogmed venninnene deres i andre klasser) syntes du ser rar ut i de og har ett eller annet kallenavn på deg som har noe med tights å gjøre...(ikke at dette er noe jeg, eller noen andre av venninnene mine for den saks skyld, gjør. I det hele tatt...)

Men uansett, kraftig speedomann kommer altså inn, går ned i vannet, stønner av nytelse, og begynner, istedenfor å svømme, å gjøre noen sånne veldig rare øvelser i vannet hvor han på en måte bøyde ett kne om ganga.

Like etterpå kom det inn enda en speedomann! Han her var kanskje i 40-årene og relativt veltrent, men greia er at du ser faktisk like slesk ut om du er veltrent og går med speedo. Du ser ut som en svett, "kjekk på en ekkel måte", type mann som tar fjortiser på rumpa og smiler hele tida og driver en skitten bar på Gran Canaria...

Relativt veltrente Speedomann tok til å SMÅLØPE RUNDT BASSENGET! I kid you not! Jeg forventet nesten at han skulle stoppe opp ved siden av meg, peke på seg selv, og si "you like?" med Borat stemme eller noe sånnt...

Etter litt løping forsvant den relativt veltrente speedomannen, kanskje han var skuffet over chicksenes manglende interesse, jeg vet ikke jeg...uansett, det kom inn enda en speedomann! Denne var i 30-årene, og var ikke fullt så creepy som de andre, han bare svømte mye frem og tilbake og sånn...

Så det var altså rolig ei stund, helt til den kraftige speedomannen bestemte seg for at han skulle gå i boblebadet. Dette gjorde meg veldig irritert, for jeg hadde tenkt å dra snart, og hadde virkelig sett fram til å kose meg litt i boblebadet til slutt. Men, jeg ville ikke gjøre dette sammen med den kraftige speedomannen. Det var derimot ikke så lenge siden de forrige som hadde vært i boblebadet, et ungt, tydeligvis nyforelsket par (jeg tror ikke de enset speedoene engang. Det er alltid vi single som må gjennomgå ALT.), så han måtte vente litt før boblene kom. Den tida tilbrakte han med å stå med hendene presset mot et vindu og resten av kroppen skjøvet ut, det var vel en slags uttøyningsøvelse, men det så litt...sært ut...

Når den kraftige speedomannen endelig fikk lagt seg i boblebadet, vurderte jeg (pga. min ekstreme kulde fra å ha stoppet opp og tøyd ut i vannet) å likevel sette meg oppi. Jeg mener, kanskje han bare var en litt clueless, hyggelig mann som ikke var helt oppdatert på bademoten? Denne tanken ble derimot avvist da den kraftige mannen kom med flere svært høylytte nytelsesstønn...seriøst, alle i hele rommet hørte ham! Og de holdt ikke opp heller, de fortsatte skikkelig lenge!

Så, jeg bestemte meg for at tida kanskje var inne for å avslutte min (mildt forstyrrende visuelt sett) badestund...men imens jeg gikk ut av bassenget kom det inn enda en speedogutt! Denne var ganske ung, sånn 20-årene...jeg gikk raskt ut av svømmehallen, jeg ville helst slippe å se hva slags kunster denne speedogutten hadde på lager...

Hugs<3

2 kommentarer:

  1. du har sett han italieneren jeg ble kjent med som gikk med speedo? (jfr facebook)

    SvarSlett
  2. ja...din "gode venn" fra Fiji!

    SvarSlett