lørdag 3. oktober 2015

Bursdagsfrokost og finkjolekuren

God lørdag kjære venner! Her skriver jeg til dere fra min sykeseng...du vet formen ikke er heeelt på topp, når du står opp klokka ti og må ta deg en hvil halv to. Lol.

Jeg liker å tro at jeg er en person som ALDRI blir syk, men jeg blir jo av og til det. Får skylde på de som sitter og hoster og snufser dagen lang på lesesalen. 

Men. Dette er egentlig en gledens dag, for min BFF og samboer Kristine blir 25 år!! 

Astrid og jeg lagde bursdagsfrokost til henne idag morges, som er vår kollektivtradisjon. Hjemme hos meg har vi alltid gjort MASSE ut av bursdager, og det har jeg brakt med meg inn i kollektivfamilien. 



Kristine er en person som gjør utrolig mye for de rundt seg, fra å gi gode råd til å lage hjemmelagde scones til å skape generelt god stemning! Så, utrolig koselig å gjøre stas på henne idag :) 

Haha, Astrid og jeg skulle egentlig lage overraskelsesfest for henne, men så begynte hun å planlegge ting selv! Lol, hva gjør man da liksom? Vi måtte jo bare si det til henne, da. 

Og nå hjelper jeg nesten ikke til med forberedelsene en gang, bare ligger her inne...

MEN. Har store planer om å bli bedre til kvelden. Tenker å stæsje meg skikkelig opp, sånn at jeg SER fresh ut, og da lure underbevisstheten til å tro jeg er frisk! 

Dere tenker sikkert at det ikke vil funke, men det har funka før!! Ei gang jeg var syk, prøvde jeg masse kjoler til et julebord jeg skulle på, og jeg fikk så sykt godfølelse av å gå med kjolene at etterpå følte jeg meg mye bedre!! 

Dette kan funke på dere og, men jeg tror det forutsetter at dere er EKSTREMT glade i å pynte dere. 

Oki, tror jeg skal komme meg opp fra min hvil nå. Gripe dagen eller noe sånt! Vi snakkes :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar