tirsdag 6. oktober 2015

Happy day happy life

God dag til dere alle =)

Finkjolekuren funka altså ikke heeelt på lørdag, for de av dere som lurer på om jeg er inne på en ny forkjølelseskur. Ha ha. Men jeg hadde det gøy uansett, og etter masse hvile føler jeg meg sååå mye friskere!

Jeg føler meg faktisk bedre enn jeg pleier på mandager. Gjør gjerne sykt masse i helgene, og rangler veldig! Det er gøy, men resulterer vanligvis i zombiefølelse hele mandagen. I dag, derimot, føler jeg meg utvhilt.

Leste forresten et sted at forskjellen på å være ung og litt ... mindre ung ... er om du er mest trøtt før eller etter helga. Så at jeg er zombie på mandager til vanlig, det får jeg ta som et ungdomstegn. 

LOL, du vet du holder på å bli eldre, når du teller "ungdomstegn".

Og når du bruker utrykk som LOL, som jeg husker folk begynte med første klasse på videregående eller noe.

Jaja.

Ellers så ser det ut til å være en helt fantastisk høstdag i dag! Som jeg sa til Astrid i sted "det er sånn her dager folk tenker på når de sier at de liker høsten!" He he.

Og jeg sitter altså i senga og jobber og drikker te. Så det er kos. Kanskje litt for mye kos og litt for lite kons. Men hallo, store deler av landet har høstferie denne uka, det bør vel legitimere litt mer kos enn vanlig?



Fakultetet har forresten ingenting satt opp denne uka, men jeg har gått for lenge på jussen til å tro at det betyr høstferie...Vi pleier å få innleveringer i juleferien, så, ja, fritid er ikke akkurat den mest verdsatte verdien fra ledelsens side.

Og VET DERE HVA, nå er det tirsdag og jeg har fortsatt ikke blitt ferdig med innlegget! Hehe. I dag er ihvertfall en spennende dag for meg, for jeg har forlatt husets fire vegger for første gang siden fredag!


Whoho. Med den slags innerekord blir selv det å lese på skolen, som er det jeg gjør, en skikkelig opplevelse.

Tror jeg skal gå tilbake til strafferetten nå. Dere må ha en flott dag alle sammen! Klem klem fra Frøken M :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar