lørdag 31. oktober 2015

When it all goes to your head


Dere har kanskje hørt om medisinstudenter som tror de feiler hver eneste sykdom de lærer om.

Men har dere hørt om jusstudenten som, etter å ha tilbrakt to dager med å lese om formuesforbrytelser, selv tror hun var blitt et offer for økonomisk kriminalitet?

Haha. Jeg skulle sjekke nettbanken her om dagen, og oppdaget at det var trukket penger fra et firma jeg aldri hadde hørt om! 

Den mest nærliggende konklusjonen ble da at dette firmaet hadde STJÅLET penger fra kontoen min.

Det var like før jeg ringte til banken og rapporterte det hele. Meeen så innså jeg at pengene stammet fra noe mat jeg hadde kjøpt på kroathai.

Imorra skal jeg lese om narkotikaforbrytelser, så da blir vel det neste at jeg tror samboerne oppbevarer kokain i melboksen. Eller ikke...serr, vi er sannsynligvis tidenes minst tenkelige kollektiv til å ha befatning med narkotika. To jusstudenter, en sykepleier og en teologistudent/menighetsansatt. Hehehe. Jeg tror det mest crazy vi oppbevarer er en litt gammel Funsaft. 

Ellers så anbefaler jeg dere forresten å kjøpe mat fra Kroathai! Etter min mening har de byens beste thaimat. OG det er billig der! Dere må bare huske at dere har kjøpt maten, hehe.

Og utenom dette vet jeg egentlig ikke hva jeg skal si? Det er lørdag og jeg jobber med skole liksom. Livet har vært mer spennende. MEN. På denne tida neste uke er det over, og det er ihvertfall en veldig veldig veldig fin tanke! M =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar