onsdag 28. oktober 2015

A little break for my sanity's sake

Eksamensperiode er hardt, altså! Du føler du må presse deg selv til bristepunktet hver eneste dag, både tids- og læringsmessig. Det jeg tror er viktig her, er ikke alltid presse deg selv til bristepunktet.

Sånn, når du kommer til det punktet hvor du hører "In the Army Now" på radioen og føler at den perfekt oppsummerer hvordan du føler livet ditt er...da kan det være greit å ta seg en liten pause... 


Haha, har heldigvis ikke hatt det så ille nå, men hadde altså den opplevelsen ei gang i andre klasse.
Var likevel  ganske lei, og ikke minst sliten, i går, så da tok jeg en liten pause fra all volden og narkotikaen som er mitt liv for tiden.

Hm, hvis du er en ny leser på min blogg, bør jeg kanskje presisere at jeg leser til eksamen i strafferett, og vold og narkotika er en del av min hverdag ved at jeg LESER OM DET. Hehe.

Vold har ikke vært en direkte del av livet mitt siden jeg og min søster Silje sluttet å sloss med hverandre for en god del år siden. Hehe. Og jeg har jo levd tidenes mest uskyldige liv, sååå min nærmeste befatning med narkotika er vel da en gutt i klassen min på videregående fortalte meg (uten at jeg hadde bedt om det) hvordan man kunne lage dop av bananskall...

Pause var utrolig digg ihvertfall, og nå er jeg igjen klar for lesing og læring. Eller noe sånt...

Ellers så har jeg og Raymond hatt et gjennombrudd på suppefronten!! Raymond lagde nemlig fransk løksuppe til meg, som han tidligere har uttalt at han synes er helt forferdelig, og vet dere hva, nå likte han den!! 

Whoho. Det neste blir vel at han arrangerer guttekveld og serverer tomatsuppe. Haha, neida, tror ikke det er noen fare for det. 

Dere må forresten merke dere selvbeherskelsen min i å ikke gå inn på en lengre utgreiing om hvor fantastisk kjæreste jeg har som lager mat til meg når jeg har eksamensperiode. Hehe. Jeg føler andres interesse i den type ting er litt på nivå med andres interesse i å høre om helseplagene dine: det er egentlig bare moren din som bryr seg...

Utenom dette har det vel egentlig ikke skjedd SÅ mye spennende. Så for å hindre meg selv i å faktisk starte på nevnte utgreiing, tror jeg at jeg heller sier takk for meg for idag!


Dere må alle ha en fin dag ihvertfall!

Klem fra Frøken M =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar