lørdag 6. juni 2015

Hello again

Jeg ble visst ei sånn jente som glemte bloggen etter at hun fikk kjæreste. Sorry.

Single mennesker er tydeligvis mye mer effektive enn de som er i forhold.

Eller så er det bare meg. Jeg er veldig lykkelig da, hvis det er noen trøst. He he.

Det positive med å være såpass fjern og distrahert, er at jeg nesten glemmer at:

1) jeg har blitt 25 AKA gått fra å være veldig ung til å være sånn... ung-ish.
2) Det er juni og regn og ti grader ute og jeg har sannsynligvis aldri sett så blek ut.
3) Vi slutter på Substans om bare en uke til!

Egentlig ikke krise å bli 25, da. Har store planer om å bli 100, så har 75 år igjen på Tellus liksom.

Det jeg så på som litt dumt, var derimot at jeg kanskje er blitt så voksen at jeg er over det stadiet hvor litt yngre folk ser på meg som en litt eldre og kul person, og heller putter meg i kategorien VOKSEN.

Og, hallo, det er ikke SÅ lenge siden jeg var tenåring, og jeg husker hva slags tanker jeg hadde om "voksne", og de var ikke ekstremt positive.

Men. Det jeg innså deretter, var at A) Hele den "gira-og-glad" greia mi gjør at jeg gjerne blir tatt for å være 20, og B) At jeg faktisk aldri har vært så kul uansett, så det har egentlig ikke så mye å si. Ha ha.

Angående været, så er planen å bare gå med sommerklær uansett. Det anbefales. (Fornektelse er, som dere ser, fortsatt en kjær, kjær venn i mitt liv...)

Når det gjelder Substans, så er det jo bare sykt trist! Mest av alt fordi jeg ikke vil se folkene hver dag! Seriøst, altså, jeg er helt overveldet over at det finnes SÅ bra folk. Håper vi har masse hangouts og reunions til neste år, jeg er ihvertfall med!

Er ikke heeeelt samme stemninga å steppe inn på Substans som å steppe inn på jussen, liksom. På Substans får du klemmer og varme smil, og på jussen er det mer sånn at om du er ordentlig heldig, da får du et halvveis gjenkjennende blikk.

Men. Jeg tror jeg også på dette området (Substans) skal ta i bruk fornektelse, og bare late som om den siste uka er en evigvarende greie. He he.

Dere må ha en fin lørdag videre, vi snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar