mandag 22. juni 2015

En husmors arbeid slutter aldri...

Hvem skulle egentlig trodd at det ble SÅ MYE husarbeid i en SÅ LITEN leilighet? 


(Vet ikke helt hvor stor leiligheten vår er, men den kan ikke være på mer enn 40-50 kvm).

Det skal sies at vi alle er ganske mye ute og gjør andre ting, oooog at vi sover ganske lenge om morgenen. SÅ, det tidsrommet vi faktisk kan vaske i blir heller lite.

Det er der jeg misunner småbarnsforeldre. Jeg mener, tenk hvor mye du får gjort, når du blir vekket klokka seks hver dag uansett!

Men. I dag har ihvertfall Elisabet og meg endelig vaska kjøleskapet. Kristine og Astrid sa vi måtte gjøre det før de dro, lol, fordi de har gjort det så mye tidligere...Forresten er Ida S også roomie denne uka, så det er god stemning. Som dere ser er vi smashing alle tre.

Men, ja, ellers så nyter jeg at det er (nesten) sommertemperaturer ute. Haha, det er vittig, hvor glad jeg blir av ting som sol og blå himmel.

Og vet dere hva, jeg spiste sjokoladetrøfler til frokost idag. Ha ha. Spiste havregrøt etterpå, men uansett. Folk, inkludert min egen mor, har av en eller annen grunn en oppfatning av at jeg er ekstremt sunn, men, ja, som dere ser, så er jeg egentlig ikke det.

Ellers så lever jeg fortsatt det glade arbeiderliv. Jobba serr til halv fire søndag morgen, det er hardt, gitt. Setter sykt pris på at jeg kan ta meg en utdannelse, og slipper å jobbe i en så fysisk krevende jobb resten av livet! Og vet dere hva, denne uka har jeg bare knust noe en gang.

Dere må ha en fin dag videre, vi snakkes =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar