lørdag 20. desember 2014

Parmiddager og singellivet

Hey ho =)



Egentlig forsto jeg ikke hvorfor jeg hadde bestilt flybillett til den 17. Jeg pleier ikke å forlate Bergen med en eneste gang, liksom. Men. På tirsdag kom jeg på at jeg skulle i utdrikningslag på torsdag. Så det forklarte jo saken. He he.

Det er venninnen min Hanna som skal gifte seg. Vi hadde en utrolig hyggelig dag i går, gøy å være med på!

Forresten, etter dette bryllupet aner jeg virkelig ikke når det neste blir. Nesten alle jeg kjenner er enten gift eller single. Det er faktisk litt lol.

En ting jeg har merka meg, er at de gifte vennene mine er MYE mer gira på at jeg skal finne meg noen, enn det de single er. Flere (single) som har merka det?

Jeg ser jo den, da. Jeg mener, de single vil jo vennene sine vel de og. Men. Samtidig. Så vil de ikke at de selv skal ende opp alene, mens alle andre er ute på parmiddag.

De gifte vennene mine, derimot, vil jo gjerne at jeg skal få meg en date, som jeg kan ta med på parmiddagen!!

Selv om hele problemet ville jo blitt løst, hvis alle bare sluttet å invitere folk ut fra sivilstatus! 

Det frister nesten å bare bli sammen med en random bittelitt, så jeg kan finne ut av hva det er som egentlig foregår på disse parmiddagene, som gjør at det ikke går an å invitere folk som ikke er i et forhold. 

Ha ha, neida.

Må forresten legge til at jeg syntes mine gifte venner er noen herlige mennesker, og at jeg blir invitert på middag en hel del hos dem, selv uten medbrakt date =) Og nå håper jeg dere alle har ei fin førjulstid alle sammen, uansett sivilstatus ;)


P.S. Jesus var singel. Just fyi... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar