tirsdag 16. desember 2014

I`m just gonna shake shake shake shake shake

Kilde: weheartit.com

Hallo, hva skjer med bloggingsfrekvensen min? 

Hallo, jeg vet faktisk ikke.

Det er ikke noe crazy som har skjedd heller, sånn type jeg møtte Ryan Gosling på bybanen, og nå skal vi GIFTE OSS!!! SÅÅÅ, har vært litt opptatt med å ta mål til den spesialdesignede brudekjolen Valentino - ja, han har forlatt pensjonisttilværelsen - skal lage til meg. 

Ha ha, I wish.

Neida. Joda. Neida.

Det har bare vært en masse julegreier i grunnen, sånn type julekonserter og julebord. I går var det faktisk julebord med Substans. Evig gøy. Vi spiste oss stappmette på tapas, og så dansa vi crazy. Helt til vi måtte skru av musikken i 23-tida...

Salt 19 har også hatt julebord, og det var, som vanlig, episk. Hvis man kan si det når man selv arrangerer, he he. Men alle bidro jo, det er det som er så flott med kirka vår. På selve kvelden var alt ansvar bortdelegert, utenom konferansierbiten. Og, ja, la oss være ærlige her, den oppgaven tok jeg på meg med glede... Selv om jeg måtte gjøre ting jeg ikke kunne, som å danse. 

Av en eller annen grunn, så tror folk gjerne at jeg er en sånn dansejente. Og, ja, det går greit på dansegulvet liksom. Jeg bare faker at jeg kan det, og det funker ganske bra, særlig hvis det er litt mørkt.

Men. Hvis du skal stå foran 170 mennesker på en OPPLYST SCENE. Og danse en KOREOGRAFERT dans. Sammen med andre personer. Da funker ikke faking, ass.

Ha ha. Jeg bare har ekstreme problemer med 1) rytme og 2) å huske bevegelsene. På øvelsen tok jeg dem først ganske greit, men så var det som om utviklingen min stagnerte, mens alle andres gikk oppover, inkludert guttenes.

Så, det gikk fra at vi konferansierer skulle stå foran under dansen, til at vi sto bakerst. Og fra at vi skulle ha en egen dansesekvens, til at vi mer gjorde en dramagreie. LOL.

Den siste halvannen timen hadde vi dansegulv, med live band, og DA var jeg mer i slaget. Det er så fint noen ganger, når man som felleskap kan danse og feire livet. Jeg mener, jeg vet det er mye trist som skjer, men det er mye bra og, og, hallo, det er JUL, hvor vi feirer at Jesus kom til jorda for å redde oss. Da syntes jeg en dance session er på sin plass.

Og nå må jeg komme meg videre. Reiser hjem imorgen, så det blir nok litt hyppigere blogging fremover, aka jula er reddet for dere alle ;) 

Klemmer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar