tirsdag 29. juli 2014

Størst av alt er kjærligheten

Hey, hey =) Denne sommeren har virkelig flydd forbi! Masse program i den virkelige verden, og dermed litt mindre action her inne i den virtuelle. Regner med dere (aka bloggfansen) har overlevd, det er jo tross alt sol og sommer, og, jeg vet ikke, kanskje dere har fått dere andre fritidsinteresser i tillegg til bloggen?

Syntes jo det er veldig gøy å blogge selv da, så derfor skulle jeg gjerne ha gjort det mer. Vi får bare satse på at livet blir litt mer innholdsløst snart. Ha ha, neida.

Meeen. Nå er jeg her lizm, og er klar for å fortelle dere om et av sommerens absolutte høydepunkt: Silje og Davids bryllup! (Illustrert av fantastiske bilder fra min iphone 4, no less...)


Jepp, ho gifta seg på lørdag, lillesøstera som jeg insisterte på at aldri var "stor", uansett hvor gammel hun ble. Jeg var jo eldre vet dere, og la lista stadig høyere, for hva som kunne regnes som "stor". Som jeg sa under talen, så ser jeg i hvertfall på henne som stor nå!

Å, det var en fantastisk dag, altså. Akkurat et sånt bryllup alle storesøstre vil at lillesøstera deres skal ha. Med akkurat en sånn mann alle storesøstre vil at lillesøstrene deres skal ende opp med. SÅ det var glede i mitt søsterhjerte =)



En ting som var så fint, var at hele dagen hadde en veldig avslappa og god atmosfære. Vielsen var nydelig, den bar preg av parets tro, var personlig, og morsom. Og, selvfølgelig, brudeparet selv strålte!

Feiringa var og veldig fin. Det var latter, fine taler, leker og generelt god stemning. Her ser dere hele søskenflokken btw. Jeg (og ikke mamma eller pappa, lol), kom på at det var koselig å få et bilde av oss fire.

(Liten digresjon her, men er i grunnen story of my life det at jeg tar ansvar for bildene våre. Foreldrene mine var SYKT aktive på foto da jeg ble født, men så har det dabba mer og mer av. I de siste årene er det faktisk jeg som har organisert fotoalbumene deres.)




Det hele endte med danceparty, og alle fire hev seg ut på dansegulvet, hvor vi dansa Siljes "dance routine" til "Champagne Showers". Good times, altså!

Når vi er inne på temaet søsknene mine, må jeg nesten legge til en samtale mellom Paul (14 år) og jeg, dagen før bryllupet. Jeg bare "er du klar for imorra, Paul?" Og han bare "hva skjer da?" Og jeg bare "???" You gotta love teenagers... 

Men, ja, nå er ho som sagt gift, og faktisk er ca. alle jeg kjenner enten gift eller single nå. Ha ha. Så mulig det blir ei stund til neste bryllup!

Dere må ha en fin kveld videre mes amies, vi snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar