tirsdag 18. mars 2014

Malene gjør ting hun ikke kan


Hello =) I dag tok jeg med forsterkninger på skolen, i form av pelsjakka. (Sorry til alle kaniner...) Kaldt ute, kaldt inne, what to do liksom.

Så, jeg sitter altså der, INNE, med jakka på. Mens gutten ved siden av meg sitter i skjorte. 

Er ekstremt glad jeg er jente (hadde så sykt faila som gutt), men er det en ting jeg misunner dere gutter, så er det deres evne til å holde dere varme. Ja, jeg har det faktisk dokumentert at gutter fryser mindre enn jenter. Fra et jenteblad. Som jeg leste da var 15 år. *Credible source*

Ellers, så har jeg tilbrakt dagen med å skrive en oppgave jeg ikke forsto. Derav bildet. Følte det summerte opp mitt indre ganske så treffende. Ha ha.

Det gikk fint, da, pga. har ganske mye erfaring i å gjøre ting jeg egentlig ikke kan.

For eksempel, så har jeg flere ganger holdt snekkerkurs for barn. Syntes delen med å være med barna var kjempegøy, men snekringa? Ehm, not so much. Siden jeg ikke kan snekre.

Dette er ingen overdrivelse. Bruker i snitt et kvarter, på å slå inn en spiker. Pleier egentlig å ende med at jeg ikke slår inn spikeren, i det hele tatt...

Man må jo bare kjøre på uansett, da, når man er oppi noe man ikke har helt peiling på. Det gjelder både med oppgaveskriving og snekkerkurs. Og faktisk generelt i livet. (Ikke meninga å bli så dyp, plutselig, men, ja, sånt skjer når man er så dyp som jeg, gitt...)

Hvordan jeg kom meg igjennom snekkerkurset, var forresten ved å få foreldrene til å hjelpe barna sine. Mens jeg hadde et "overordnet oppsyn". Dette gikk vanligvis bra. Bortsett fra når noen fikk problemer med et eller annet, og tilkalte ekspertisen, aka undertegnede.

Men dere. Nå skal jeg jeg gjøre noe jeg faktisk kan. Men ikke liker. Nemlig å legge meg =( ... 

Ok. Kommer nok til å bli ei stund før jeg ligger i senga, klar for å sove. Men. Kan i hvertfall starte på prosessen...GOD NATT til dere alle!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar