mandag 17. mars 2014

I kinda live for the weekend...

I dag, så skulle jeg altså gå til skolen. Det blir fint, tenkte jeg. Siden det er mars, aka vår, aka varmt klima. Men. Det har tydeligvis blitt VINTER over natta.

(Burde muligens skaffe meg termometer...)

Ble først varm fem timer senere, og det var fordi jeg gikk ned på huk, og stilte meg inntil varmeovnen, i sånn en halv time.

(Tøft liv, jeg vet.)

Er egentlig usikker på om det har noen spesielt stor helsegevinst for meg, samlet sett, at jeg går til skolen. I tillegg til kuldeproblemene, så er det snakk om inhalering av byens mest forurensede luft...

Men dere. Nå er det faktisk mandag, og ny uke. For meg, betyr dette nok et gjensyn med rettskilde og metodelære. Det går bra, for jeg hadde ei bra helg. På fredag, så hadde Astrid og meg jentekveld. Viktig å prioritere forholdet, vet dere.


Kristine skulle egentlig og være med oss. MEN. Hun valgte altså å dra fra oss, i frykt for å få omgangssyke, som Cec hadde.

Det var faktisk litt komisk, pga. at hun hadde ikke sagt noe, og så plutselig sto hun på rommet sitt og pakka. Vi bare "hæ? Ha skjer med jentekveld?" Og hun bare "ehm, jeg drar til tanta mi, jeg..."

Ha ha. Astrid og jeg hadde det sykt kos, da. OG vi er fortsatt helt friske. OG nå er hele badet klorifisert. Tok litt av i grunnen, i den grad at neglene mine, som er ganske lange, har mista all sin naturlige hvitfarge. (Just fyi).

Uansett, på lørdag dro jeg faktisk på et ekte BALL! Hadde lang kjole og høye hæler, så var litt redd for en Jennifer Lawrence på Oscaren type situasjon. (Jennifer og jeg er tross alt laget av samme ulla, koordinasjonsmessig). MEN det gikk overraskende bra, jeg fallt ingenting, og hadde det kjempegøy!

Så, i går, var det søndag, aka churchietime! Etter møtet, dro vi noen girls ut for å spise. Maria foreslo Inside. Hun bare "ignorer at det er litt shabby der...burgerne er byens beste!" 


Så går vi ned i et smug, og kommer inn, og Kristine bare "det lukter tiss her..."

Og Maria (kunstnersjelen) bare "Ja, litt, men de har SYKT gode burgere".

Og jeg bare "urin er sterilt, så det går fint". He he. 

Helserisikoen var SÅ verdt det, btw. Burgerne var ekstremt gode!. (Og lukten kom uansett fra doen, ikke kjøkkenet.)


Så, det var et jentekarbohydratmåltid. Hvor vi bare var ekstremt jenter og snakka om tre forskjellige ting på en gang og var veldig gira og lo og tok snaps og bilder.


Astrid godkjente forresten utleggingen av bildet ovenfor, før noen tror jeg legger ut spisebilder uten godkjennelse. (Er tross alt jusstudent...) Her er altså et litt mer flatterende bilde, av min fine venn:


Ok, nå må jeg legge meg, etter denne novellen om mitt liv, hehe. God natt ❤ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar