torsdag 6. mars 2014

Jeg kan grave mitt eget gull

 Hey hey hey =) 

Regner med dere er ganske spente nå. Sånn, på hva jeg har gjort siden sist.

Vel. For det første, så har jeg faktisk vært på joggetur, i skogen. (Er dere ikke glade for at dere fikk vite det?)

Jeg er veldig glad i å jogge. Bortsett fra når jeg faktisk skal ut og gjøre det. Da er jogging det verste jeg vet. Lol. Er det flere som har det sånn?

Var jo fint når jeg først kom meg ut, da.

Eller nei. Når jeg tenker meg om, så var det faktisk skikkelig fælt. Var mye flere bakker i Jegers, enn der jeg jogger i Bergen.

Noen av dere lurer kanskje på om jeg fant frem i skogen? Sånn tatt i betraktning min høye gå-seg-vill-frekvens.

Veeeel. Må medgi at jeg ikke visste hvor jeg var, sånn, til alle tider. Men. Jeg kom meg da hjem til slutt...

Det var i går, da, at jeg jogga. I dag bytta jeg ut dette ville friluftsliv, med en aktivitet jeg elsker absolutt hele tida: SHOPPING! Har bare shoppa en eneste gang i hele år (!!!??), så det var virkelig noen gledens timer for meg.

Det var mamma jeg dro med, og vi utgjør et bra team, om jeg skal si det selv. Mamma har fungert som min stylist i alle år. Det er ikke alltid jeg er like fornøyd, når hun utbryter at "den kan du virkelig IKKE gå med". Men. Jeg hører faktisk alltid på henne, for hun har peiling på hva jeg kler.

Jeg, på min side, passer på at mamma ikke velger plagg som er altfor "jeg-er-en-middelaldrende- pedagog".

(Mamma ER en 50 år gammel pedagog, men, ja, man trenger jo ikke kle seg slik).

Første stopp på shoppingturen var Høyer. De har så mange merker jeg er glad i der, som Day Birger et Mikkelsen, Samsøe, og Malene Birger.


Men. Her er hvem som ikke er glad i Birger og co: lommeboka mi. 

Merker at å være rik hadde kommet veldig naturlig for meg.

Så vet dere det, formuende menn som leser denne bloggen. 

Ho ho, neida. Dette er 2014, og jeg er (mer eller mindre) en selvstendig kvinne. Som jeg skrev på insta i dag tidlig: jeg kan grave mitt eget gull.

Inntil gullgravinga virkelig kan sette i gang, gjør jeg derimot som så mange kvinner (og menn) har gjort før meg: kjøper etterlikningene på Hennes og Mauritz.

Så, som dere ser, har jeg virkelig en digg ferie. Nå skal jeg ta meg et påskeegg, mens jeg ser på "Life Unexpected".

Klemmer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar