onsdag 13. februar 2013

On Wednesdays We Wear Pink!

Jeg har jo forandret meg en god del siden jeg var fire år gammel. Logisk nok.

For eksempel, mens fire år gamle Malene insisterte på å gå med kjole hver eneste dag (jeg bodde på Hawaii på dette tidspunktet, så det var faktisk gjennomførbart), syntes mitt nåværende jeg at en kjolegåingsfrekvens på en gang i uka er helt ok.

Favorittfargen derimot. Den er fortsatt rosa.

Så da jeg fant noen rosa skinny jeans på Lindex igår. (Jeg var på Bystasjonen med Astrid for å finne briller til henne. Men så endte jeg bare opp med å kjøpe masse ting til meg selv...lol) Måtte jeg bare ha dem. 

En del av meg var jo litt sånn "tørr jeg virkelig ikle meg rosa bukser?" Jeg spurte faktisk samtlige samboere om de hadde ikledd seg nevnte bukser, og de svarte nei.  

Men vet dere hva. Det er faktisk herlig befriende å gå med noe helt og holdent fordi du selv elsker det, uten tanke på hva andre måtte syntes.

Jeg vet ikke helt hva slags inntrykk det gav potensielle arbeidsgivere på ALD (arbeidslivsdagen) idag, da. Det er noe med å ikke avgi for sterke "Lovlig Blond"-vibber, liksom.

Selv om Elle Woods gjør det jo veldig bra da, sånn karrieremessig.

Uansett, når du går i andre er vel ALD mest av alt en mulighet til å få gratis ting. Det var ganske stor forskjell fra det som ble delt ut i går, da det offentlige ble presentert, og idag, da de private var der. Twist og karameller kontra Bodumkopper og matboks med kjøleelement liksom.

Tydelig at å go corporate er betydelig mer lukrativt...

Å snakke med folk på de ulike standsener var og veldig gøy, da. Etter at jeg  - motivert av muligheten for å få nevnte gratisting - fikk opp motet til å faktisk snakke med dem. Selv om det er litt tidlig å tenke på typisk traineestillinger og jobbsøking, er det tross alt spennende å få en påminner om hva som skjer etter at studiene er ferdige. 

Jeg må først komme meg igjennom NIRI da. Denne uka er det EU. Så jeg satser på å bli en ekspert innen fredag ;)

Snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar