mandag 11. februar 2013

It's always a good time!

Hvis du er litt sånn passe lei av hverdagens forpliktelser. Tenker at det hadde vært fint med et lite avbrekk. Dersom du drømmer om traktatinngåelser langs norskekysten om natta. (Er jeg den eneste som drømmer om traktatinngåelser langs norskekysten?)

Da går det ann å typisk reise til Syden. Ligge på stranda og lese krim og spise is og kjenne at avslappende vibber holder på å fylle ditt sinn.

ELLER. Så kan du dra på tur til Dyrkolbotn! Sammen med 100 andre mennesker! På et leirsted med utstoppede dyr!

Personlig må jeg bare si at jeg anbefaler sistenevnte. For turen med Salt19 altså. Wow.

Det var bare så bra. Litt på grunn av all snøen, men mest av alt (selvfølgelig) på grunn av de nevnte 100 menneskene. Det var kjente folk og ukjente folk som nå er kjentfolk, og generelt sett bare sykt god stemning.

Vi snakker folkehøysskolestemning, liksom. Brettspill og kortspill og prating og rangling og godteri.
Hvis du tenker at jeg ikke ville hjem så har du rett. Jeg ville ikke det. Faktisk var vi en gjeng som utvidet hele opplevelsen ved å dra på Burger King etterpå. Og så var det jo reunion klokka 19, da vi dro på gudstjeneste...

Det var kanskje greit å få sovet litt ut da. Det må jeg medgi. Jeg var liksom ekstremt overtrøtt i går kveld. Selv syntes jeg at jeg er en veldig festlig person når jeg er overtrøtt. Jeg blir veldig full av joie de vivre liksom.

Men nå har jeg sovet ut. Jeg sov ti timer faktisk. Jeg tror det var litt for mye. Nå er jeg kjempevåken

Så. Tilværelsen. Den er fin! Det er til og med sol ute!?

Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar