søndag 24. februar 2013

Happy Weekend

Når jeg er hjemme i Kristiansand og skal gå en tur, da går jeg i skogen. Og det er jo veldig fint. Jeg er en stor fan av skog og mark altså.

Men jeg må si det er hakket mer spennende å gå tur når du bor i Bergen sentrum. Er ikke min skyld at "turområdet" har masse butikker i seg. Virkelig ikke.

Så turen min i går formiddag kan kanskje kalles en slags fordekt shoppingtur. Selv om jeg kjøpte bare bøker, da. No more new shoes until Aussieland, det er det jeg tenker.

Jeg kan fortsatt motta sko, da. Som en gave liksom. (Jeg bare nevner det. Sånn mens vi er inne på temaet.)

Ellers så har jeg fått hengt sammen med min kjære lillesøster Silje denne helga, så det har vært utrolig koselig! Vi snakker cafe, shopping, takeout og generelt sett kvalitetssøstertid.

Og, Silje fikk frie tøyler til å style meg...tre ganger så mye solpudder som vanlig, men det ble veldig bra...og vi så plutselig veldig like ut!?

Silje er btw eneste medlem av min nærmeste familie som for tiden befinner seg i samme land som meg! Siden foreldrene våre er litt vel internasjonale når det gjelder bosstedsvalg...så da er det bra vi to kan komme sammen.  Snakke om foreldrene våre og hvilken tannkrem som gir deg hvitest tenner og sånt. 

Utenom dette har jeg faktisk funnet tid til nok en tur, idag, og denne gangen var det faktisk en ordentlig joggetur i naturen. Ikke at jeg hadde noe valg, det er søndag liksom. Men det var herlig altså, den runners high greia stemmer så sykt.

Selv om jeg må jo alltid tvinge meg selv ut, da. Et av mine triks her er å bare ta på meg treningsklær med en gang jeg våkner, for å liksom forberede meg psykisk. En annen ting som er bra med dette er at jeg kan gå med treningstights noen timer ekstra.

Treningstights er nemlig et av mine absolutte favorittplagg, sånn rett etter kjoler, blyantskjørt og skinny jeans.

Foruten å være veldig flatterende er de nemlig de mest behagelige ting man kan ikle seg på denne jord. OG når jeg går med dem føler jeg meg umiddelbart veldig sporty og sunn. Selv om jeg egentlig bare går rundt i leiligheten og spiser ost.

Den psykiske effekten av ting. Den skal ikke undervurderes altså... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar