søndag 4. oktober 2009

Et materialistisk høstsukk

Det er høst, bladene skifter farge, lufta blir skarp og kald, og kinnene våre røde. Høsten er innekos, røde epler - og høstferie. Jeg er hjemom denne uka og det er koselig. MEN, uansett, for meg (og sikkert ganske mange andre også) betyr høsten en annen ting, nemlig (forhåpentligvis nye) høstklær! Nå er altså siste frist for å pakke ned de hvite blusene og blomstrete kjolene, og dra frem...hva for noe? Her er iallefall noe av det jeg liker i høst:

Strikkegensere. Love `em, want `em, need `em. Seriøst. De har dem i de fleste butikker, så det er vel egentlig bare å gå etter hva man har råd til (jeg har oppgradert meg fra Hennes og Mauritz sine i år) men her er iallefall et par fra Oasis:



...og en fra Roxy:

Og når det gjelder bukser, så er jeg fortsatt veldig fan av skinny jeans. Jeg mener, finnes det noen mer perfekte bukser? De ser bra ut på og passer til ca. alt!

"Tulip skirts":<3 I say no more...fra Oasis

Jeg har kanskje ikke kjæreste, men jeg muligheten til å skaffe meg en..."boyfriend jacket", som de sier på engelsk, så hva trenger man egentlig en gutt til da? Denne er fra Oasis.

Fordi man aldri kan få for mange kjoler (ja, dette BØR være alle fornuftige jenters leveregel), her er en kul en fra (igjen) Oasis:

En annen ting jeg virkelig liker, men ennå ikke har kjøpt meg grunnet det faktum at det er ganske dyrt og jeg skal prøve å være litt økonomisk, er skinnjakke. Det er så mange fine å velge mellom også!

Ellos

Message. Sjekk skoene, btw ;)

Når vi er på temaet skinn, foressten, så er det noe jeg HAR anskaffet meg: skinnhansker!

Og sminkemessig så går det i rød lipgloss, mineralpudder, brun øyenskygge, brun eyeliner...og svart neglelakk


Til sist, fordi a) man faktisk kan la seg inspirere til å kjøpe lignende, men billigere alternativer, og b) fordi ei jente skal få lov til å drømme seg bort litt,her er noen av mine motefavoritter fra Isabel Marant




Som dere ser er jeg inne i en "nøytrale farger" fase av livet mitt, seriøst, grå har blitt den nye lilla og rosa og blå og turkis og egentlig de fleste andre farger for meg. Det går sannsynligvis over etter ei stund.

Klemmer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar