onsdag 30. september 2009

En slitsom skoledag?

Nei, jeg har ikke hatt en slitsom skoledag. Jeg har aldri slitsomme skoledager lengre. Livet mitt er generelt veldig lite stressende for tida. Det er slik folkehøyskole er!

Vi har om bønn for tida, og idag har vi funnet info om og så bedt for Honduras (hvor vi, i tilegg til North Carolina, skal på langtur) og Filippinene (pga. naturkatastrofene som har funnet sted der i det siste.) Så lærte vi mer om bønn,om hvorfor Gud ikke alltid svarer på det vi ber om og sånn. Og det er jo selvfølgelig interessant!

I lunsjen kjørte vi til Stange, hvor jeg spiste min første kebab ever! (og jeg ble ledd av av de andre i bilden fordi jeg spurte noen hvor "kebabutikken" lå) Ja, jeg vet, jeg er 19 år og hadde aldri spist kebab før, det er virkelig skammelig. Spesielt siden kebab faktisk var veldig godt. Jeg har bare et lite spørsmål, og der er: hvorfor må de være så himla store??? Det er faktisk et irritasjonsmoment for meg i livet sånn generelt, de fleste restauranter osv. serverer bestandig porsjoner basert på magesekken til en voksen mann, og jeg, vel, jeg har ikke akkurat magesekken til en voksen mann, for å si det sånn.

Etterpå så vi på "Bruce Almighty" og diskuterte hvordan Gud blir presentert i den. Og nå...sitter jeg altså i peisestua og skriver. Jeg kunne sikkert skrevet mye mer, men det er liksom så mye annet å gjøre enn å sitte på dataen.

Life is good =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar