fredag 23. oktober 2009

The 80`s are back!!?

Jeg har visst kommet inn i en 80-talls fase i livet mitt. Jeg har beveget meg oppover tiårene sånn stilmessig de siste årene, det begynte med 50-tallet og jeg håper jeg ikke vil komme inn i en 90-tallsfase etterhvert, sånn i og med at jeg hater 90-tallsmote og takker Gud jevnlig for at jeg var for ung til å ha kledd meg i de aller mest grufulle klærne...

Men uansett, 80-tallet. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men jeg skylder på Elle. Bladet, ikke den pensjonerte supermodellen. De hadde noen bilder av en modell med tights og en diger, grå genser, og jeg bare "omgosh, så fint", også var genseren faktisk fra Gina, og i går dro jeg til Gina og kjøpte den, og nå kretser tankene mine rundt oversize gensere og tights og leggvarmere.

Og hvis ikke det var nok, så kjøpte jeg også en svart genser med puffermer, for jeg har fått en sånn puffermer minibesettelse. Eh..."Dynastiet" much?

Selvfølgelig kommer mine 80-talls inspirerte klær til å bære sterkt preg av at jeg lever i år 2009, da. Jeg har ikke tenkt å ha gigahår eller noe. Uansett, jeg fant ikke bilde av akkurat det jeg kjøpte, men her er noen andre oversize gensere jeg syntes var fine:

Gina Tricot


Monki

Topshop

Vel vel, jeg får gå og moonwalke til "Thriller" eller noe...

2 kommentarer:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    SvarSlett
  2. elsker 80-talls klær selv!:)

    SvarSlett