torsdag 22. oktober 2009

Er jeg Mizz Spontanitet eller hva?

Etter at mamma og pappa tilbød seg å betale flybilletten for meg fant jeg ut at det å dra hjem egentlig var En God Ide`. Jeg bestemte meg for dette klokka syv i går kveld. Fem over syv var billetten bestilt. Kvart på åtte dro jeg og Kristine (hun skulle hjem til Sandnes) ned til stasjonen. Litt over ni var vi på Gardemoen. Ei annen som skulle til Kristiansand, Tina, og meg, måtte da vente i en evighet siden det var masse tull med flyet. Men, vi kom oss altså hjem til slutt, og i natt sov jeg i min egen seng, noe jeg ikke hadde forestilt meg at jeg skulle gjøre bare noen timer tidligere.

Det er rart å være hjemme, siden det var så uforberedt, og det føles liksom både uvanlig, siden jeg bor så langt unna og ikke er her så ofte, og veldig vanlig og velkjent, siden jeg tross alt har bodd her i syv år.

Hitill har jeg egentlig bare lagt meg, sovet, stått opp, spist, og snakka på facebook med folk fra Toppen. Men jeg er altså veldig glad for at jeg dro hjem. Antall syke er oppe i 35 sist jeg hørte, og alle tusler bare rundt og desinfiserer dørhåndtak og snakker om svineinfluensa.

Og jeg føler meg forøvrig fortsatt helt frisk =) Weee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar