onsdag 21. oktober 2009

PANDEMI!

Sist torsdag fikk vi vite at en av miljøarbeiderne hadde fått svineinfluensa. Folk ble selvsagt bittegranne redde, men jeg tror ikke de fleste tenkte så mye på det. SÅ, i helga, ble et par av guttene syke. På mandag ble Cecilie, Astrid, og Linda også det. Og i går ble enda noen flere syke. Folk begynte å bli mer bekymra, antibacer ble flittig brukt og enhver som hostet kunne risikere å bli kryssforhørt om helsa deres.

Nå, onsdag, er 24 stykker syke. Undervisning er stengt inntil mandag, alle aktiviteter utenom måltider er avlyste, og mange reiser hjem. Vi blir frarådet å oppholde oss i fellesrommene (og jeg sitter forøvrig sammen med en del folk i cafeen akkurat nå...)Læreren vår sa seriøst at vi skulle få MUNNBIND. Faktisk går Hans, fra klassen vår, med munnbind akkurat nå. Men det er ironisk ment, da.

Så, vi er sånn ca. stuck her. Jeg mener, skal jeg virkelig betale 700 kroner eller noe for å dra hjem? Stemningen er egentlig litt trist, VÆRET er tilogmed trist, grått og kaldt.

For noe svineri!

2 kommentarer:

  1. Å nei, stakkars dere! Hvordan går det med cecilie og astrid nå? ønsk dem god bedring fra meg :)

    hvordan takler du situasjonen?

    (dette er hanne forresten. hei!)
    og så vil jeg bare si at jeg surfet i dag, en uke etter skitur i fjellet. etter tre timer med slit og strev klarte jeg å stå ordentlig på bølgene! it made my day.

    håper vi snakkes snart!
    klem

    SvarSlett
  2. Hei Hanne=)

    Gratulerer masse med surfinga! Astrid og Cecilie har det ok, men de er jo dårlige fysisk, liksom...og jeg har faktisk dradd hjem likevel...skrev en mail til deg, der var det litt mer detaljinfo om alt ;)

    SvarSlett