torsdag 24. september 2015

When LAW takes over...


Hola hola chickas. Og chickos.

Det betyr jenter og gutter. På SPANSK.

Jeg kan ikke spansk. Eller. Jeg kan litt. Men mest type ting du bare sier på et veldig karismatisk møte, sånn "Espiritos Santos", "Fuego", og "Gloria, gloria!".

Pluss at jeg kan spørre hvor doen er. De som kjenner meg og min mikroskopiske blære, vet at dette er et ord jeg egentlig bør kunne på ALLE språk. Haha.

Forresten. Hvis dere har lest til nå, og tenkt at jeg virker litt sånn-ett-eller-annet-jeg-vet-ikke-hva. Så kan jeg informere om at jeg har tilbrakt HELE DAGEN i leiligheten og skrevet obligatorisk innlevering.

Jeg hadde innleveringen da jeg blogga sist og, men da tok jeg det chill. Som altså har en årsakssammenheng med at jeg IKKE tar det chill idag.

Det er mulig jeg har fått en slags mild rus av overeksponering fra dataskjermens lys. Neida. Joda. Neida.

Så. Ja. Jeg har fortsatt 400 ord for mye. Og skal ta et fly til Kristiansand som går 22ish. 

(Edit: hadde 1400 ord for mye...lol...er så dårlig i hoderegning at jeg burde bli tvunget til å ta eksamen i det på nytt.) 

Ellers er vel det mest spennende som har skjedd idag at jeg lagde kakao med krem til meg selv.

Andre spennende ting som har skjedd denne uken, er at:

1) Jeg lagde som sagt kjøtt til Raymond, og vet dere hva, det ble GODT!! Altså, jeg har smakt bedre kjøtt, men til å være meg var det bra, haha.

2) Jeg hadde en løpeulykke. Som i, jeg løp rundt vannet og plutselig...lå jeg på bakken. Det var kjempevondt og litt flaut og jeg har fått sår fem steder på kroppen.

Ok. Hvis vi skal være veldig nøye, så var det skrubbsår. 

Som ikke regnes som en "skade" etter strl. § 273 en gang. jf. forabeidene.

Ok. Merker jeg har vært LITT VEL MYE i jussens verden idag, når det blir sånn supernaturlig å ta med. LOL.

Men ja. Det er jo dramatisk nok, sant? Eller, Raymond syntes faktisk ikke det var sååå alvorlig, men det skal sies at gutten har tidenes skadeforhistorie bak seg i livet. Og jeg ser jo at hvis du typisk har blitt satt fyr på i ansiktet, (heldigvis ingen arr!!), så er ikke fire skrubbsår så seriøst.

Heldigvis har Kristine og Astrid aldri blitt satt fyr på i ansiktet, så de var litt mer enige angående alvorlighetsgraden.

Og, okeeei, mulig jeg må skrive litt mer nå. Selv om jeg merker jeg har VELDIG mye på hjertet. Haha, heldige Raymond som skal reise med meg om et par timer til...

Ha en fin kveld videre, vi snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar