lørdag 29. november 2014

Substans på tur vol. II - pluss Liverpool

Altså. Det er jammen godt vi har instagram og snapchat. Så ikke folk tror jeg har gått meg vill i Londons kloakksystem og mobilen har gått tom for strøm.

(For hvis jeg hadde gått meg vill i Londons kloakksystem og mobilen hadde hatt strøm ville jeg obv. ha blogget om det...) 

Men, ja, jeg kom meg trygt tilbake til Bergen uten noen forsvinnsepisoder. Så bloggfraværet skyldes vel mest av alt at jeg har så utrolig mye annet å gjøre. Travelt å gå bibelskole, vet dere...ha ha.  

England var evig gøy, da, det må jeg si! Først var Substans i London. Favorittklassen pluss (en av) favorittbyene, liksom, det er good!! 


Tror det er ganske mange andre som har London på topplista og, tatt i betraktning hvor mange folk det er overalt. Sukksukksukk. Alltid tenkt jeg liker meg i store folkemengder, men det går en grense der man må gå i KØ nedover gata. 


Og oppi dette skal altså type 40 Substansfolk gå i samlet flokk. Lol. 

Vi hadde masse opplegg, alt fra Hillsong og Holy Trinity Brompton til apologetikksenter i Oxford. 

Et av collegene i Oxford

Vi besøkte også blant British Museum, hvor vi fikk omvisning av kristen guide, med fokus på ting som kunne relateres til bibelen. 

Da turen endte, dro Kristine, Astrid og jeg videre til Liverpool. Vår kjære Maria har flytta der, utrolig gøy å se henne igjen.
  

Liverpool var overraskende fin, industrial chic liksom. 


Vi hadde det SÅ chill; shoppa, drakk kaffe, spiste god mat, shoppa mer, drakk mer kaffe....



På kveldene dro vi på konserter hvor Maria spilte! Kjempegøy å se min dyktige venninne på scenen. På fredagen spilte hun på et slags indianerrave, ha ha. Fjær møter glitter, det var faktisk veldig kult. Og hun spilte med Highfields, som er up and coming i England. 

Og nå er det Norway time, og det går bra, for er det en ting vi nordmenn er gode på, så er det JUL! Og er det en ting JEG er god på, så er det å renne over av juleglede. Ho ho ho, som min venn julenissen pleier å si. 

Dere må ha en god start på advent alle sammen, vi snakkes! Sånn, med mindre jeg faktisk går meg vill i et kloakksystem og mobilen går tom for strøm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar