fredag 14. november 2014

Let's eat icing and be happy

Vet dere hva jeg gjør i AKKURAT dette øyeblikket? Jo, jeg sitter i senga og spiser sjokoladekrem. Astrid har en kakeoppskrift med verdens beste sjokoladekrem, og noen ganger lager vi BARE kremen.

Det er slike ting som gjør at jeg får lyst til å bo i jentekollektiv for ALLTID. Ha ha. 

Drikker forresten helsedrikken min på si. Er litt redd jeg holder på å bli syk, og drar til London på søndag, så det hadde jo funka dårlig.

Hadde dradd uansett, da. Storbytur trumfer SÅ SYKT sykdom. Ei gang jeg var i NYC hadde jeg spysyka, og da dro jeg bare rundt og shoppa uansett, lol.

Dro faktisk bort sist helg og, da var det til Kristiansand. Min kjære oldemor ble 100 år, så det måtte feires!


Hun er ei kul dame altså, oldemora mi. Totalt klar i hodet, og følger med på både mote, nyheter og kjendisnytt.

Ellers, hallo, det er jo snart DESEMBER! Whoopiwee, jeg dør av lykke. Har alt dradd frem julepynten fra boden, men får ikke lov til å pynte før 1. søndag i advent. Sukk. 

En av mine favoritthappenings i desember (sånn utenom julaften), det er Salts årlige julebord.

Jeg husker godt første året jeg var med på det. Astrid og jeg var SÅ spente, for vi kjente ikke så mange i kirka da. Heldigvis endte det opp med å bli en helt fantastisk kveld, og siden da har det bare blitt bedre og bedre. Nå i år står jeg faktisk selv på arrangørsiden!

LOL, lizm.

Stakkars mine nærmeste, gitt, jeg snakker julebord 24/7. Føler nesten det er babyen min. SÅ, med DEN dedikasjonen ser dere jo at det ikke kan bli annet enn amaz. Altså må alle Bergensboende melde seg på her, asap!

Oki, nå må jeg ut og spise noe annet enn krem og ingefær. He he. Vi snakkes, ha en strålende helg alle sammen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar