mandag 26. mai 2014

Big City Life

Jeg liker å tenke at jeg er en yngre, kristen-versjon av Carrie Bradshaw. Løpende rundt i storbyen i upraktiske sko.

Men. La oss være ærlige. Bergen er ingen storby.

(OG jeg er vel egentlig ikke Carrie Bradshaw heller, men la oss ikke gå inn i det, `cause a girl can dream).

Oslo, derimot. Oslo ER en storby, og i helga var jeg dens gjest. Så. Da fikk jeg jo levd ut drømmen, ha ha.

Vet dere, jeg gikk muligens litt for mye inn i rollen som Ms Bradshaw. Var so close å kjøpe et par solbriller fra Marc Jacobs. #glemtatmanerstudent. Faktisk var eneste grunn til at jeg ikke kjøpte dem, at de butikkansatte ikke fikk av tyverialarmen, og jeg ikke hadde tid til å vente på at de fikk det til.

(Muligens en divine intervention?)


Kjøpte en kjole, da. På Bik Bok. Som, hallo, egentlig er der jeg hører hjemme. Var veldig legitimt innkjøp, faktisk. Det var sykt varmt, så trengte sommerklær.

Var forresten en ytterligere grunn bak besøket, enn å få en smak på storbylivet. Var nemlig årsmøte i Navigatørene. Gøy å se folk i forskjellige aldre som er tilknyttet organisasjonen, og å få god undervisning. Også overnatta jeg hos min venninne Hanna, koselig å se henne igjen =)

Så. Bra tur, bra by, meeen mulig jeg ikke er skapt for storbylivet, siden jeg nå er blitt syk. Helsedrikken (brygg av ingefær, kanel, honning, grønn te og kanel) har altså sviktet meg, så må si jeg er noe skuffet over min egen kreasjon.

Men. Det går fint. Siden jeg bor i kollektiv, og derfor kan være sosial uansett.

Dere må alle ha en god kveld videre, vi snakkes =)

Juice med Kristine, som jeg dro med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar