mandag 28. januar 2013

Timeout from my life...


Hele den "flink-pike-syndrom" greia er jo gankse utbredt her på jussen. Vel, den er utbredt blant jenter generelt tror jeg. Uansett. Jeg tenker det er viktig å STÅ IMOT.

For eksempel ved å reise bort tre dager midt i en hjemmeeksamensuke.

Noen ville kanskje argumentert med at dette ikke er den mest optimale tiden for å STÅ IMOT, men jeg satser på at det skal gå bra. Og om ikke, vel, jeg har i hvertfall hatt en veldig bra helg.

Det jeg gjorde var å dra på Navigatørenes årlige vintertur, TimeOut. Vi snakker møter, seminarer, god mat og bra folk! Årets tema var evangeliets forvandlende kraft.

For det er jo virkelig livsforvandlende, dette her jeg tror på! Jeg mener, vi har en frelser som døde for syndene våre, fordi han elsket oss. Og når vi blir kjent med ham. Wow. Da skjer det ting!

Ellers så var jeg faktisk med på å arrangere hele greia, siden jeg nå er ansatt som medarbeider hos JussNavigatørene! Utrolig spennende å være med på, altså.

Så jeg har kost meg. Og nå er jeg litt sliten. Og har en stykk obligatorisk kursoppgave å skrive. Jeg har kommet halveis inn i førsteutkastet. Hvis noen er interesserte i å, du vet, nyte mitt nærvær, så tror jeg det må bli etter onsdag klokken 09, for å si det sånn.

Jeg har blitt venn med Stortinget da. Det må jeg neste nevne. Man kan ringe dem om man lurer på ting, nemlig. Er ikke det litt kult?

Selv om i mitt tilfelle kunne de ikke svare på spørsmålet på direkten. De sa jeg måtte sende en mail.

Ok, så jeg burde kanskje ha innsett at personen i andre enden av telefonen ikke satt med inngående kunnskap om Bonn-avtalen fra 1969. Jeg bare ble på en måte så begeistra med tanken på at man kunne ringe til Stortinget. 

Så kanskje det blir min nye greie. Å ringe dem liksom.

Men nå må jeg tilbake til oppgaven. Dessverre. Hvis noen vil skrive den for meg, så er det bare å ta kontakt. Vel, egentlig ikke, for det er juks og dessuten må jeg egenltig lære dette her. Det kommer tross alt en (ordentlig) eksamen en vakker dag.

Og så må jeg henge opp klærne mine. Jeg sitter hjemme i dag nemlig. Og jeg vasker klær. Det er urovekkende hvor gira jeg blir hver gang en vask er ferdig, og jeg kan sette på en ny en.

Snakkes!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar