lørdag 10. november 2012

Lille speil på veggen, der...

Idag da jeg så meg i speilet, så tenkte jeg noe jeg aldri har tenkt før, nemlig; jeg ser ut som en russisk mann. 

Bakgrunnen for denne tanken var at jeg hadde farget øyenbrynene mine på Wah Wah, og de muligens hadde blitt litt vel mørke.

Kristine sa jeg ikke liknet på en russisk mann, da. Og jeg gjorde vel egentlig ikke det, sånn i nevneverdig grad. Og jeg vet ikke hvorfor jeg sammenlikner meg selv med russiske menn. Mitt eget hode kan være et forvirrende sted, det er i hvertfall sikkert.

Ellers så er altså hjemmeeksamen innlevert, søvnbehovet tilfredstilt, og Kristine og meg reiser til LONDON imorgen!!!

Jeg vet at jeg skrev at vi skulle til London i sist innlegg også. Jeg bare må dele min glede om igjen og om igjen. Fordi den gjør meg så glad!!!!

Ferie, liksom. Det er en bra ting.

En annen bra ting er "New Girl". Seriøst, det er så MORSOMT. Jeg mener, jeg sitter og har latterkramper for meg selv, liksom.

Men nå har jeg sett alle episodene som har kommet ut, og jeg holder på å pakke. Pakking er altså en av mine bedre personlige egenskaper, om jeg skal si det selv*. Jeg er alltid hun på turen med minst bagasje. Jeg har med meg sånn to gensere og en t-skjorte liksom.

På hjemveien blir kofferten muligens en smule tyngre, da. Men det er vel egentlig en annen sak...
Cheers =)
 
*Og det har jeg vel egentlig gjort. En del ganger. På denne bloggen. Og utenom bloggen, når jeg tenker meg om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar