onsdag 18. juli 2012

See you in my dreams my love

I dag morges banka Anne Marie på døra mi.

"Kom inn," sa jeg.
"Ehm, hei, har du noen tamponger?" spurte hun.
"Ja," sa jeg, og slengte henne en boks med blå ob. "Her!".

Så satt jeg meg opp i senga, og la merke til Kristine...som lå i den andre enden av senga mi.

"Har du sovet her i hele natt?" spurte jeg.
"Ja," sa Kristine søvnig. "Det var så bråkete der jeg skulle sove..." "Vel, dette er jo liksom min seng..." sa jeg, litt indignert. Kristine kunne i det minste ha spurt meg først. Og plutselig var Astrid der og. Og Hanne. Og Cecilie! Det var fint å være samlet, men samtidig...så var det litt tidlig på morgenen...

"Klokka er bare halv åtte, og dere vet at det er en time til jeg må stå opp og dra på jobb...var det virkelig nødvendig å vekke meg?" spurte jeg.

Da jeg våknet, en time senere, av det som selvfølgelig bare hadde vært en drøm, måtte jeg smile. Det var koselig å se jentene mine igjen, selv i drømme...

Det som var rart, var at Anne Marie også hadde drømt om oss!!!


Jeg vet ikke hva det betyr, at vi må møtes snart? At det er bråkete utenfor huset til Kristine? At Anne Marie...har problemer med å skaffe seg tamponger? (Jeg kan sende deg noen i så fall?)

Og jeg vil virkelig ikke vite hva Anne Marie sin drøm betydde, for den endte med at Kristine og meg ble drept... Selv om Anne Marie tok hevn og drepte våre mordere, så hun er i det minste en god venn!

Å møtes igjen i august, blir uansett utrolig fint. Det er tross alt mye som har skjedd denne sommeren...

Love ya girls <3

1 kommentar:

  1. Så morsomt at du drømte om oss alle! Tar det som en selvfølge at jeg kan sove i din seng når det er litt mye bråk hos meg;) Likte ikke så godt Anne-Marie sin drøm da, men fint hun tok hevn! Gleder meg til å se deg om noen uker:)

    SvarSlett