onsdag 27. april 2011

True story

"Referansekoden min virker ikke," sa jeg til dama i SAS-skranken.

"Kan du gjenta den for meg?" spurte dama

Jeg gjentok.

"Ehm, jeg finner deg ikke her," sa hun.

"Hva?" sa jeg. "Jeg skulle jo ta det flyet som gikk 13:20 idag..."

"Det går ingen fly til Bergen 13:20," sa dama.

"Hva?" sa jeg.

"Det ser ut som om du har bestilt billett til imorgen," sa dama.

"Hva?" sa jeg. Så begynte jeg å le.

Det skal ikke være lett å bestille billetter, og tall og datoer har aldri vært helt min greie...nå skal jeg snart - nok en gang - dra ut igjen på Kjevik. Så får vi håpe jeg snart kan komme meg opp til Bergen igjen...

2 kommentarer:

  1. Haha... Skal ikke være lett nei....Gleder meg til å se deg igjen =D

    SvarSlett
  2. Nei, vi har vel våre ulike talenter her i livet ;) gleder meg til å se deg og, anonym...

    SvarSlett