tirsdag 19. april 2011

Familieutleveringer og nødplaner (selv om jeg egentlig ikke trenger dem)

Mamma har sagt til meg kanskje sånn tre ganger at jeg må skrive på bloggen min at vi har lagd blomsteroppsatser sammen. Jeg vet, hun burde så sykt bare få seg sin egen blogg og skrive om blomsteroppsatser hver eneste dag, men hun sier hun ikke vil utlevere seg selv på nettet eller noe sånt.

Siden jeg er en veldig god datter får da heller jeg utlevere henne.

Men, som sagt, vi lagde blomsteroppsatser. Jeg har faktisk bilder av det, m
en jeg finner ikke kameraet mitt. Jeg tror en hjemløs person har brutt seg inn i huset vårt og stjålet det. Vel, ikke egentlig, jeg bare skylder på hjemløse tyver når jeg ikke finner tingene mine.

Mamma er iallefall veldig flink til den type ting, og jeg prøver å plukke opp litt dekoreringsskils fra henne. Blomsteroppsatsene var til mormors 70-årsdag, som var senere den dagen. Vi feiret med hele slekta, det var veldig koselig. Taler, god mat, og masse underholdning. Siden besteforeldrene mine har åtte barn, og de fleste av disse barna igjen har giftet seg og fått barn selv var det også ganske folksomt...

Siste breaking news er btw at mamma sier at jeg kan pynte til påske i huset vårt. Hun skal gi meg tillatelse til å pynte hvor jeg vil i huset! Score!

Men det er sikkert greit å opparbeide seg ennå flere interiøsskils. Spesielt siden min nødplan nummer to her i livet (nødplan nummer en er å bli muffinsbaker) er å bli Perfekt Husmor. Og da er selvfølgelig fantastiske blomsterdekorasjoner osv en del av pakka. Faktisk så lærte mamma meg å bake hennes spesielle ekstremt sunne karbofriebrød idag, og det kommer sikkert også godt med i min nødplan-nummer 2 fremtid.

Nødplan nummer tre er btw å bli gal kattedame. Siden min elskede Potifar har smittet hele familien med loppeproblemet sitt har jeg iallefall fått en liten forsmak på hvordan det potensielle livet kan bli. Det faktum at jeg seriøst elsker han like mye nå som før viser vel dessutten at jeg har kattedamegenet i meg. Eller noe sånt.

MEN, jeg er en veldig optimistisk person, så jeg tror faktisk ikke at jeg kommer til å måtte ta i bruk noen av nødplanene mine.

Ok, nå må jeg gå og se "One tree hill". Nei, ha ha, jeg mener lese psykologi!!!! Ha ha, tror det er det du kaller en "freudiansk glipp" (psykologivits.)

Jeg må bare si en ting før jeg avslutter, og det er en advarsel: livet er kort, livet er skjørt, plutselig er ting bare...ferdig. Derfor er det viktig at du IKKE sløser livet mens du har det vet å gjøre en bestemt ting: IKKE se på oppfølgeren til "Dumpet av Sarah Marshall". (Jeg vet ikke hva den heter fordi, vel, jeg tror ikke noen av de som så den visste det egentlig?). Det er ikke tull engang. Jeg syntes faktisk synd på alle som lagde dem, bare fordi den var så dårlig at de sikkert ønsker å dø bittelitt hver gang de tenker på at de har bidratt til dens
eksistens.
hvis vi løper veldig fort så glemmer kanskje alle at vi var med på denne filmen!!!

Nå må jeg virkelig gå. Lucas, Peyton, Haley og - opps, nok en freudiansk glipp! Familiekapittelet i utviklingspsykologien, det er DET som venter meg! Gleder meg jeg, til å lære meg hvordan jeg skal oppdra barn på best mulig måte.

Cheers =)

1 kommentar:

  1. Takk, fint at du fortalte det om oppsatsene. Kommer det bilder snart?
    Så koselig å få litt oppmerksomhet på bloggen din. Sånn litt anonymt, but still...
    Mama

    SvarSlett