søndag 15. november 2009

En random oppdatering eller noe sånt

Hello, world (eller hva det nå er man sier)

Først av alt: sånn hvis noen lurer, så gikk den andaktsholdingen sist uke bra, (bortsett fra "snakkeveldigfortheletida" greia jeg sliter med...mer om det ei annen gang...) Jeg var veldig nervøs rett før, og litt under også, men folk hørte i hvert fall på det jeg hadde å si og ga uttrykk for at det var mer eller mindre fornuftig =) Og nå har jeg holdt en andakt og overlevd og det hele virker liksom ikke så skummelt lenger, så yay!

Nå er jeg forresten hjemme, sånn i og med at jeg ikke orka å bo i isolat lengre. Seriøst, i slutten var jeg heeeelt desp. Jeg spilte edderkoppkabal i tre timer og så på frokost-TV og skifta alle slags innstillinger på mobilen, så kjedsomhetsfaktoren var svært, svært høy...

Da jeg skulle dra måtte jeg foressten rydde opp i hytta, og det var da jeg greide å gjøre noe som både var veldig dumt og veldig typisk meg:

Greia var at jeg skulle hive søppelposene i en den gedigne, grønne containeren vi hiver søpla i på skolen. Jeg holdt altså posene i venstre hånd, men det jeg også holdt i hånda var...nøklene til rommet mitt på internatet! Å åpne containeren var litt komplisert i mørket, så jeg var ganske konsentrert om dette (pluss, du vet, sikkert svekket mentalt av både svineinfluensa OG grov understimulering.) Da jeg endelig fikk den opp var det bare: "yess, da slenger vi posene oppi!"

Sånn ca. ett sekund før den traff bunnen og klirret, kom jeg på at jeg hadde hevet nøklene oppi sammen med søpla, hvilket fikk meg til å utstøtte et slags "NEEEEEEEEIIIII!!!!!!"

Bare, du vet, innvendig. Sånn at ikke mine medelever skulle begynne å sette spørsmålstegn ved min psykiske stabilitet osv osv.
Så ikke kom her og si at isolatlivet mitt var fullstendig blottet for action...

Uansett, jeg gleder meg sykt til å komme opp på Hedmarktoppen og være med alle vennene mine igjen (jeg kan ikke treffe noen i Kristiansand siden jeg er SMITTEfarlig.)I mellomtida underholder jeg meg selv med å se på Tina og Bettinas videoblogg. Og tilbringe tid med familien min, da. Jeg er seriøst skikkelig glad i familien min og å være med dem er koselig...men jeg tror ikke jeg flytter hjem igjen til neste år, for å si det sånn...

Ok, nå må jeg faktisk gå, fordi: a)jeg er veldig tørst og må drikke noe vann, og b)tørketrommelen lager den pipelyden den lager når den er ferdig, og mamma er ikke hjemme og det er bare hun og meg i familien som har koblet det at når tørketrommelen piper så er det en ide` å faktisk åpne den slik at den slutter å pipe.(er det ikke gøy når jeg begynner å dele ALLE detaljene fra livet mitt her, tørstebehov m.m? Whiii)

Klemmer =)

1 kommentar:

  1. Følte det med nøkkelen var så typisk deg!! Haha:P

    (er jeg den eneste som leser denne bloggen?) Men er jo litt gøy å følge med og sånn:) Lykke til! :D

    SvarSlett