lørdag 14. november 2009

Isolatnews!

Følgende innlegg ble skrevet på torsdag, men altså ikke publisert før nå på grunn av manglende nett!

Min overlegne, ”hå , hå, hå, det får jeg aldri” holdning til svineinfluensaen har punktert, fordi jeg nå kanskje har svineinfluensa selv. Jeg har i alle fall de fleste symptomene, hvilket er nok til å få deg isolert på skolen.

Noe jeg selvsagt forstår veldig godt, jeg mener, vi ble akkurat kvitt et svineinfluensautbrudd, et til hadde liksom ikke vært det helt store. Og folk har seriøst vært utrolig søte, gitt meg meldinger og kort og ringt og det har altså gjort meg så, så glad =)

Men det endrer ikke det faktum at jeg er isolert. Alene. På ei hytte. Som altså ligger rett ved skolen, men uansett. Jeg har lest ut alt lesestoffet mitt. Nettet er nede. TVen har alle bare NRKene og TV2. Så i dag har jeg, for første gang siden jeg begynte på skolen, sett på TV. Noe jeg for øvrig IKKE har savnet.

Seriøst, jeg liker sånn kanskje ti TV-program i hele verden, så min TV-titting har vært særdeles frustrerende. NRK1 og 2 har bydd på gamle filmer og sportsgreier. Jeg så faktisk på NRK super i kanskje ti minutter, SÅ desp var jeg. TV2 har vært den mest lovende kanalen, men jeg hadde sett både episoden av ”Seventh Heaven”, ”Scrubs”, ”Friends”, og ”Dharma and Greg” før. Sånn for litt klikket jeg inn på nyhetene, hvor store ting hadde hendt i Norges land: et mannskor hadde en vellykkket konsert og skoleelver lagde noen sånne rare sokkeaktigesko.
Og det var et annet, skikkelig teit program om has-beens som skulle leve som stjerner igjen (eller noe sånt…) på NRK3.

Jeg kommer altså ikke til å dø av svineinfluensaen selv (hvis det da er det jeg har…), men av KJEDSOMHETEN den medfører.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar