lørdag 12. september 2009

Hei igjen, ja!

Så, nå har jeg altså gått tre hele uker på Toppen. Siden sist har jeg:

blitt bedre kjent med masse sinnsykt koselige mennesker,
hatt vasketjeneste,
spilt altfor mye "under 15",
spist altfor mye nugatti,
fått studielån og feiret ved å kjøpe en litt for dyr genser,
lært om Guds karakter - veldig interessant,
bakt boller som var så våte at de på en måte gled i hverandre og ble ei kake (teite Regal kakemiks - men på den andre sida, de smakte sinnsykt godt),
spilt fotball (noe jeg aldri trodde jeg skulle gått med på frivillig i mitt liv) og tilbrakt tida på banen ved å dø av kjedsomhet og løpe litt frem og tilbake så det iallefall så ut som om jeg gjorde noe,
lært meg å vaske tøy,
spilt mafia,
...og en hel del mer =)

Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar