onsdag 17. juni 2009

Ny bakgrunn! Sommer!

Som dere ser er identitetskrisa til bloggen min løst, og den fremstår nå i sin sommerlige prakt!

Ellers: FERIE!!!!!!! Imorgen er det avsluttning på kvelden, og så er jeg og mine (400?) medelever rett og slett ferdige. Med skolen! Det er kanskje litt trist, men mest av alt bra, tredjeklasse har vært utrolig slitsomt faglig sett. Det triste er selvfølgelig å skilles med folk man kanskje ikke skal se så mye igjen senere. Jeg føler meg heldig, da, jeg skal tross alt på folkehøyskole med tre veldig gode venner av meg, så blir ikke noe kontaktmisting der akkurat, men ellers...det er bra Facebook finnes, for å si det sånn.

Dette ble visst dessverre et litt kort innlegg, men det var jo altså skrevet først og fremst for å informere om mal-skiftet. Det kommer nok et lengre ett om noen dager eller noe =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar