mandag 8. juni 2009

ALLTID trofast

Noe av det jeg elsker med å være kristen er vissheten av at Gud ALLTID er der. Det er ikke alltid jeg føler det, men bare det å vite at han ALLTID er nær meg og bryr seg, er utrolig flott, godt, fantastisk.

Det er nok ganske typisk at man ber "Gud, vær med meg i dag!". Jeg har iallefall bedt dette mange ganger. Selv om det faktisk ikke trengs, for, som jeg skrev om i forrige avsnitt, ER GUD DER ALLTID! Gud lover oss ikke beskyttelse fra livets mange utfordringer - om det så er svineinfluensa, terrorangrep, eller forferdelige eksamensresultater (om sistenevnte utfordring gjelder meg vet jeg fortsatt ikke...jeg prøver å tenke på andre ting, for å si det sånn...) Men han lover nettopp det at han skal VÆRE MED OSS, samme hva som skjer.

Det er til å hoppe av glede av, rett og slett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar