onsdag 1. april 2009

I just had to say...

Hey peeps, (hva betyr peeps? Jeg bare liker ordet.)

Jeg er jo, som jeg håper ikke det er noe tvil om, kristen. Og noe av det som virkelig provoserer meg\gjør meg trist er når folk avfeier kristendommen som et middel for svake mennesker å komme seg igjennom en vanskelig hverdag på, noe man aller mest trengte før i tida, da man ikke hadde vitenskapen som forklarte alt sammen.

Jeg vet ikke alt. Så langtifra. Det er ting jeg ikke forstår bæret av. Og selvfølgelig har jeg tvilt. Men jeg har opplevd Gud virke i livet mitt. Jeg har følt ham og blir stadig bedre kjent med ham. Venner og bekjente som jeg selv vet har slitt med sykdommer og skader har blitt helbredet av ham. Et alternativ til lykkepiller? I don`t think so...

G`bless

2 kommentarer:

  1. peeps som i... people? x]

    du burde lese the shack :D *har blitt påvirka av Valentina*

    SvarSlett
  2. Å ja...tror jeg hadde et blondt øyeblikk ;)

    Oh, har tenkt å lese "the shack", faktisk...

    SvarSlett