mandag 13. april 2009

Ruzzeomtaler

Nå er jeg hos Hanne, hun, Cathrine, og meg driver å skriver russeomtaler av hverandre til Credimus. Hanne og Cathrine skriver om meg nå, så jeg må sitte et annet sted så jeg ikke vet hva de skriver om.

Det kommer veldig mye latter fra sofaen, der de sitter. Jeg er litt bekymra. De har visst skrevet altfor mye (er jo så mye å si om meg, vet du...), så de driver å kutter ned. Også kommer jeg med forslag hele tida, men de sier de skal finne på ting selv. Bare de ikke skriver noe altfor flaut noe. Kjenner jeg mitt eget liv rett er det en del å nevne, liksom...

Ooh, er det noen som har sett "Heroes"? Jeg kjøpte sesong 1 til Siljes bursdag (ved innkjøp av gaver til folk du bor sammen med er det lurt å kjøpe ting du selv også kan bruke.) Det er gøy, jeg elsker Hiro, han er så søt <3 og Peter er kjekk. Men jeg er faktisk altfor paranoid til å se det når jeg er alene hjemme. Jeg gjorde det i går, også, etter å ha sett to episoder, gikk jeg opp for å ha en pause, men jeg hadde liksom på TVen, så jeg hørte den skumle musikken hele tida.

Oki, nå er de ferdige. Bye =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar