tirsdag 2. september 2014

Allting kan gå itu, min iphone er gått i tusen bitar!

Cheers my dears =) 


Vet dere hva, nå har jeg fått meg mosaikkphone. Det er den nyeste hipstergreia.. Mobilen skal liksom SE slitt ut.

Lol, neida. Eller, har fått mosaikklook på mobilen, men det var ikke akkurat tilsiktet. Mista den i bakken, nemlig. Da jeg tok den opp, GISPET jeg av sjokk - forsiden var delt opp i massevis av små glass!!

Ser at det egentlig ikke var SÅ sjokkerende at telefonen knuste etter at den falt på hard asfalt. Men er man dramatisk anlagt, så er man dramatisk anlagt.

Alle bare "nå må du kjøpe deg ny!" og jeg bare "nei, nei, den funker den!"

For den gjør jo det! Det er litt små glassbiter som kan komme løs, men har mine "safety zones" mellom sprekkene jeg kan trykke på. Må bare flytte appene jeg bruker mest (og det er type tre stk. Gjett hvilke...) innenfor disse sonene.

Hm, ok, ser at det er en viss sjans for at det hele ender med at Astrid må fjerne glassbiter fra fingrene mine med pinsett. Særlig tatt i betraktning at finmotorikken min ikke er, sånn, den beste.

Det vil jo bli et interessant blogginnlegg, da. Masse angst og skrekk og gru. Og siden jeg ikke går på jussen i år, må jeg jo finne nye steder å hente den type materiale fra.

Men. Utenom å leve med konstant glassbit-under-fingertuppene type frykt, så har jeg det bra! Ble heldigvis frisk etter rolig helg og vanndrikking, og nå er jeg klar for bake-off med Substans!

Ha en fin dag videre, vi snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar