mandag 5. desember 2011

Celebrity Spottings

Vet dere hva?

Bergen er FULL av kjendiser.

For det første så har vi Edvard Grieg. Han er død, sier kanskje du. Vel, mulig det, men jeg går forbi statuen hans hver eneste dag.
Jeg så også en gutt som lignet veldig på Taylor Lautner en gang.

Men fredag, altså, det overgikk faktisk selv dette. Jeg satt nemlig på TGI og spiste lunsj sammen med noen venninner fra jussen.

Og da, da dukket ELSE KÅSS FURUSETH og SIGRID BONDE TUSVIK opp utenfor!!!!

Som dere ser er jeg bittelitt begeistret for dem begge. Gange supermasse.Faktisk så hadde jeg  lyst til å stalke dem gjennom Bergen sentrum. Men så var det ingen som ville gjøre det sammen med meg. Heldigvis sto de veldig lenge rett utenfor vinduet vårt. Det var veldig, veldig gøy å se på dem mens de sto og pratet med vennen deres fra Raske Menn.

Kjendiser har en egen glød, liksom.

Pluss at det var ELSE og SIGRID!!!
Senere den dagen fant Astrid, Kristine og meg ut at vi skulle dra på Humorgallaen i Grieghallen. Hvor altså godeste Else og Sigrid skulle delta. Det var kjempemorsomt. Det passet også inn i Kristine og meg sin plan om å bli mer kulturelle.

Inntill fredag hadde planen gått ut på å planlegge å se "Gjengangerne", men aldri faktisk gjøre det, så det var fint å få fremgang.

Lørdag var og veldig gøy, for da dro Astrid og meg på julebord i Bergenskirken. Vi kom for sent, for Astrid fikk en hårkrise. Men det gikk bra. Vi spiste ribbe og hadde morsom underholdning og danset og møtte masse koselige mennesker.

Nå kom jeg på noe annet om kjendiser, nemlig at lillebroren min faktisk er en. Ish. Han er med på Kaptein Sabeltann på barneTV. Noen ganger har han replikker, og det er STOR STAS for storesøster.

Ellers så er det jo faktisk advent, leiligheten er pyntet og pepperkakene skal bakes en eller annen gang i fremtiden. Vi har julelys i trappa og Michael Buble som bakgrunnsmusikk. Ok, det hørtes litt for idyllisk ut, men det er faktisk mitt liv akkurat nå.

Adventsklemmer =)

1 kommentar:

  1. Ah, det var en bra dag! Men må si jeg så litt crazy ut på det øverste bildet, da...

    SvarSlett